کد خبر : 293294
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - 15:11
چاپ

واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی به سوده نجفی / چمران: خط قرمز ما ادب است / الفت‌پور باید توبیخ شَود

رییس شورای شهر تهران در واکنش به سخنان یکی از مدیران شهرداری خطاب به سوده نجفی عضو شورای شهر گفت:نباید از خط قرمز ادب و احترام بیرون بیایم.امیدواریم توبیخ کتبی این مدیر انجام شود تا دیگر تکرار نشود و افراد جایگاه خود را بدانند.

واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی به سوده نجفی / چمران: خط قرمز ما ادب است / الفت‌پور باید توبیخ شَود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اکوایران نوشت: مهدی چمران در حاشیه دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در جلسه امروز گزارش معاونت خدمات شهری شهرداری در خصوص اقدامات انجام شده در عید نوروز، ماه رمضان و عید فطر ارائه خواهد شد، گفت: جلسه مجمع عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی نیز برگزار خواهد شد و بایستی بازرس جدید را انتخاب کنیم. همچنین کمیسیون نامگذاری طرح جدیدی را ارائه خواهد داد.

چمران با تاکید بر اینکه مترو پیش از این نیز کارشناس تایید بوده است، گفت: اگر شرکتی دیگر تایید کند باید دو تا سه میلیارد تومان هزینه شود و ما نمی‌خواهیم هزینه اضافی صرف شود.

چمران در صحن شورای شهر نیز گفت: کسی که اعضای شورای شهر را به تمسخر می گیرد باید بداند که از مسیر همین شورا به عنوان مدیر انتخاب شده است. ما باید عیوب را بازگو کنیم اما تمسخر هنر نیست. همه در فضای مجازی هنرمند هستند. به جای این کارها باید کار کرد چون مشکل داریم. ما هنوز مشکل واگن ها را به سرانجام نرساندیم.

رئیس شورای شهر تهران گفت: ما همه در یک قایق نشستیم و اگر آسیبی به آن وارد شود، همه آسیب خواهند دید. نه تنها شورا و شهرداری بلکه کشور ما در شرایطی است که به وحدت و همدلی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه باید بدانیم رعایت ادب و احترام یکدیگر واجب و ضروری است، خاطرنشان کرد: نباید از خط قرمز ادب و احترام بیرون بیایم.امیدواریم توبیخ کتبی این مدیر انجام شود تا دیگر تکرار نشود و افراد جایگاه خود را بدانند.

گفتنی است سوده نجفی، عضو شورای شهر تهران در واکنش به انتشار عکس شهردار تهران در نماز عید فطر نوشته بود: کسانی که عکس شهردار تهران در نماز عید فطر به تمسخر می‌کنند قطعا بویی از ایمان نبرده اند و آخرت خود را خراب می کنند.ناکارآمد وضعیف است و سرجایش قرارنگرفته هرنقدی به او دارید اما ورود به روابطش باخدا و تمسخر گناهی نابخشودنی است.

محمدعلی الفت‌پور رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران هم در واکنش به انتقاد عضو شورای شهر تهران از زاکانی گفته بود: وقتی ناکارآمدترین و ضعیف ترین ها که ربطی به هیچ گونه مدیریتی ندارند اظهار نظر می کنند .

اخبار مرتبط:
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت

یک نماینده مجلس به اختصاص بودجه میلیاردی برای سفرهای ابراهیم رئیسی اعتراض کرد.

با وثیقه ۵ میلیاردی مهدی افشارنیک موافقت نشد
با وثیقه ۵ میلیاردی مهدی افشارنیک موافقت نشد

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران، با انتشار بیانیه‌ای خواستار روشن شدن وضعیت مهدی افشارنیک روزنامه‌نگار اقتصادی شد.

اقراریان: درخواست مشخص ما از زاکانی، شفافیت قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین است / اگر نگرانی ندارید چرا قرارداد را شفاف نمی‌کنید؟
اقراریان: درخواست مشخص ما از زاکانی، شفافیت قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین است / اگر نگرانی ندارید چرا قرارداد را شفاف نمی‌کنید؟

عضو شورای شهر تهران گفت: ن احساس می‌کنم نگرانی نسبت به شفافیت قرارداد چین وجود دارد. وقتی ما یک بحث فنی داریم، چرا مسائل را سیاسی می‌کنند؟ ادبیات دوگانه‌سازی انقلابی و ضد انقلابی در شورا توسط دوستان صورت می‌گیرد. شما شکل صحبت زاکانی را ببینید؛ ما از همان لحظه شاهد هستیم که برخی از رسانه‌هایی که از منابع عمومی استفاده می‌کنند، به جای تمرکز بر کار حرفه‌ای خود، با رویکرد‌فامیل بازی سعی می‌کنند یک روایت مخدوش به افکار عمومی از جلسه مخابره کنند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است