کد خبر : 293144
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - 00:29
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

بیانیه حزب اسلامی قانون در حمایت از عملیات وعده صادق: اتحاد ولایی رمز پیروزی است

بیانیه حزب اسلامی قانون در بیانیه ای از عملیات وعده صادق توسط سپاه پاسداران در دفاع مشروع از جمهوری اسلامی حمایت کرد.

بیانیه حزب اسلامی قانون در حمایت از عملیات وعده صادق: اتحاد ولایی رمز پیروزی است

به گزارش سایت خبری مدارا؛  متن این بیانیه به این شرح است:

أَلَمْ تَرَ کَیْفَ فَعَلَ رَبُّکَ بِأَصْحَابِ الْفِیلِ(۱) أَلَمْ یَجْعَلْ کَیْدَهُمْ فِی تَضْلِیلٍ(۲) وَأَرْسَلَ عَلَیْهِمْ طَیْرًا أَبَابِیلَ(۳) تَرْمِیهِمْ بِحِجَارَهٍ مِنْ سِجِّیلٍ(۴)- سوره الفیل

یقینا تاریخ جهان معاصر، سحرگاه یکشنبه ۲۰۲۴/۴/۴ را از خاطر نخواهد برد، سحرگاهی که اتحاد ولایی ایرانیان زمینه ساز اتفاقی تاریخی شد و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در ادای وعده صادق فرماندهی معظم کل قوا و اِعمال حق ذاتی دفاع مشروع مصرح در ماده ۵۱ منشور ملل متحد مجموعه ای از حملات بی سابقه، قاطع و غرور آفرین را علیه پایگاه‌های نظامی رژیم ددمنش صهیونیستی را به انجام رساندند.
این عملیات تاریخ ساز، به خوبی نشان که اتحاد ولایی در محور مقاومت چگونه رمز پیروزی گردید ‌تا سپاه دست انتقام الهی شود و بغض جهانی از جنایات رژیم صهیونیستی در شب شجاعت ایرانیان، بترکد.
یقینا ابعاد بیشتر این تاریخ سازی بین المللی در آینده بیشتر روشن خواهد شد و دور نیست روزگاری که جهانیان به چشم خود ببینند که چگونه تنبیه رژیم خبیث توسط جمهوری اسلامی ایران، آغازی بر پایان اسرائیل در آینده نه چندان دور می گردد، چرا که دیگر مجامع بین المللی نمی توانند همزمان هم شریک جنایتهای هیتلر زمان خود باشند و هم سوگوار هولوکاست غزه خود را جا بزنند!.
حزب اسلامی قانون وقوع این حماسه تاریخی و استراتژیک توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به پیشگاه حضرت بقیه الله الأعظم(عج)، فرماندهی معظم کل قوا، ملت بزرگ و بصیر، شهدای معزز محور مقاومت و تمام آزادیخواهان جهان تبریک و تهنیت عرض کرده و از تمام ارکان و سلسله مراتب نظامی نظام مقدس اسلامی برای این نمایش بی سابقه و پرشکوه اقتدار و امنیت که مایه غرور ملی و منطقه ای در داخل و خارج از مرزهای کشور شد، کمال قدردانی را نموده و به این قدرت ملی می بالد.
بزرگترین درس این واقعه تاریخی بالاخص برای مجلس آینده شورای اسلامی، حفظ اتحاد ولایی و پرهیز از هرگونه اختلاف و تفرقه افکنی است تا خدای ناکرده حلاوت این حماسه سازی های تاریخی با بی اخلاقی ها در کام نظام و مردم، تلخ نگردد. انشاالله.

حزب اسلامی قانون
۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳

اخبار مرتبط:
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت

یک نماینده مجلس به اختصاص بودجه میلیاردی برای سفرهای ابراهیم رئیسی اعتراض کرد.

نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است
نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است

احمدحسین فلاحی مدعی شد: «در فرهنگی دینی ما ،تعطیلی شنبه نداریم. جمعه را تعطیل کرده‌اند چون آداب خاصی دارد. تعطیلی جمعه هم به این دلیل است که هم به آداب این روز و هم به کارهای دیگرشان برسند.»

سخنگوی وزارتخارجه: اعضای پارلمان اروپا باید سپاسگزار سپاه باشند
سخنگوی وزارتخارجه: اعضای پارلمان اروپا باید سپاسگزار سپاه باشند

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به پرسشی درمورد تبادل پیام‌های اخیر بین ایران و آمریکا درباره گفت‌وگوهای وین گفت: گفت‌وگوها تماس‌ها و تبادل پیامهای دیپلماتیک در روش‌های مقتضی ادامه دارد و هست و در قالب نشست‌های بین‌المللی هم معمولا فرصتی است که ایران در چارچوب نشست‌های دوجانبه دیدگا‌ه‌های خودش را بیان می‌کند و یا در چارچوب ابتکارعمل‌های دیگران در موضوع رفع تحریم‌های ظالمانه این دیدگاه‌ها تبادل نظر و گفت‌وگو می‌شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است