کد خبر : 293120
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - 21:24
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

روزنامه نزدیک به قالیباف: اسرائیل مثل ماری است که خود را می‌گزد

روزنامه اصولگرای صبح نو به حملات موشکی سپاه علیه اسرائیل واکنش نشان داد و نوشت: اسرائیل مثل ماری است که خود را می‌گزد.

روزنامه نزدیک به قالیباف: اسرائیل مثل ماری است که خود را می‌گزد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه صبح نو نزدیک به محمدباقر قالیباف نوشت: مجازات رژیم صهیونیستی از سوی جمهوری اسلامی تیتر و عکس نخست رسانه‌های داخلی و خارجی است و هر یک از آنها با تحلیل‌های گوناگون سعی در نشان دادن ابعاد این واقعه دارند.  «وعده صادق» با قوی‌ترین شکل از احتمالات ممکن به حقیقت پیوست.

حمله بامداد یکشنبه رکوردهای موفقیت‌آمیزی هم در تاریخ نظامی ثبت کرد که در نوع خود رکوردهای بی‌سابقه‌ای بودند که این عملیات را به یکی از موفق‌ترین عملیات‌های نظامی در برد طولانی تبدیل کرده است.

مقامات دشمن پس از دریافت هشدار ایران به تصمیم‌گیری برای نوعی عقب‌نشینی رسیده‌اند و این موضوع در اظهارات آنها دیده می‌شود.

با توجه به هشدارهای بایدن به نتانیاهو مبنی بر عدم همراهی آمریکا با رژیم اسرائیل در اقدام علیه ایران، کارشناسان معتقدند که نتانیاهو در بن‌بست روبه‌رویی با عواقب جنایت‌هایش گرفتار شده و در شیب تند نابودی تنها و بدون حامی همیشگی خود یعنی آمریکا ایستاده است.

حالا صهیونیست‌ها منزوی‌تر از همیشه در منجلاب جنایت، جنگ و نسل‌کشی ایستاده‌اند و با صورت سیلی‌خورده و هیمنه‌ای شکسته شده در جست‌وجوی زیست حداقلی هستند و رژیم صهیونیستی مثل ماری است که خود را می‌گزد و از عواقب جنایت‌هایش سیلی می‌خورد.

اخبار مرتبط:
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت

یک نماینده مجلس به اختصاص بودجه میلیاردی برای سفرهای ابراهیم رئیسی اعتراض کرد.

نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است
نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است

احمدحسین فلاحی مدعی شد: «در فرهنگی دینی ما ،تعطیلی شنبه نداریم. جمعه را تعطیل کرده‌اند چون آداب خاصی دارد. تعطیلی جمعه هم به این دلیل است که هم به آداب این روز و هم به کارهای دیگرشان برسند.»

سخنگوی وزارتخارجه: اعضای پارلمان اروپا باید سپاسگزار سپاه باشند
سخنگوی وزارتخارجه: اعضای پارلمان اروپا باید سپاسگزار سپاه باشند

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به پرسشی درمورد تبادل پیام‌های اخیر بین ایران و آمریکا درباره گفت‌وگوهای وین گفت: گفت‌وگوها تماس‌ها و تبادل پیامهای دیپلماتیک در روش‌های مقتضی ادامه دارد و هست و در قالب نشست‌های بین‌المللی هم معمولا فرصتی است که ایران در چارچوب نشست‌های دوجانبه دیدگا‌ه‌های خودش را بیان می‌کند و یا در چارچوب ابتکارعمل‌های دیگران در موضوع رفع تحریم‌های ظالمانه این دیدگاه‌ها تبادل نظر و گفت‌وگو می‌شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است