کد خبر : 293058
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۷ - 17:15
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

کوثری: در حمله به اسرائیل، به فرودگاه تل‌آویو آسیب جدی وارد کردیم / مستندات را منتشر می‌کنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اخبار اطلاعات و مستندات حمله موشکی ایران به مواضع اسرائیل به اطلاع مردم خواهد رسید تا ملت ایران در جریان جزئیات اخبار و اطلاعات مربوط به خسارات این حمله موشکی قرار گیرند.

کوثری: در حمله به اسرائیل، به فرودگاه تل‌آویو آسیب جدی وارد کردیم / مستندات را منتشر می‌کنیم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایرنا نوشت: اسماعیل کوثری با اشاره به حمله موشکی و پهپادی ایران به مراکز نظامی اسرائیل گفت: اخبار، اطلاعات و مستندات مربوط به این حمله و میزان تاثیرگذاری آن به اطلاع مردم خواهد رسید تا ملت ایران در جریان جزئیات اطلاعات مربوط به خسارات این حمله موشکی قرار گیرند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به استیصال اسرائیل در عملیات طوفان‌الاقصی، این رژیم سعی کرد تا با حمله موشکی به کنسولگری ایران، شکست‌هایش در طوفان‌الاقصی را پنهان کند.
وی افزود: حمله به کنسولگری هر کشور حمله به خاک آن کشور است و حمله موشکی و پهپادی ایران به مواضع رژیم صهیونیستی در پاسخ به این رفتار یک دفاع مشروع به شمار می‌رود.
کوثری خاطرنشان کرد: در جریان عملیات حمله موشکی ایران به مراکز نظامی اسرائیل با وجود دفاع و پدافند چند لایه که رژیم صهیونیستی با کمک آمریکایی‌ها در برابر حمله موشکی ایران داشتند، بیشتر موشک‌های ایران به اهداف خود اصابت کرد و خسارات سنگینی را به دشمن صهیونیست تحمیل شد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در این حمله آسیب جدی به فرودگاه تل‌آویو که هواپیمای اف ۳۵ با پرواز از این فرودگاه، کنسولگری ایران را هدف قرار داده بود، وارد شد که این موضوع یکی از اهداف حمله موشکی ایران به خاک سرزمین‌های اشغالی بود، که محقق شد. اصابت موشک‌های ایران به اهداف خود در خاک سرزمین‌های اشغالی فلسطین با وجود پدافند چند لایه نشان دهنده قدرت موشکی و قدرت بازدارنده ایران در این حوزه است و قطعاً حمله گسترده موشکی و پهپادی ایران به مواضع رژیم صهیونیستی در معادلات منطقه تاثیرگذار خواهد بود.
وی افزود: حمله موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی، هم به لحاظ گستردگی و هم به لحاظ تاثیرگذاری، بسیار قابل توجه بود و اخبار و اطلاعات اولیه از خسارات سنگین این حمله به اسرائیل حکایت دارد.
اخبار مرتبط:
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت
نوری‌قزلجه: اختصاص ردیف اعتباری برای سفر رئیس‌جمهور بدعت است و خلاف عدالت

یک نماینده مجلس به اختصاص بودجه میلیاردی برای سفرهای ابراهیم رئیسی اعتراض کرد.

نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است
نماینده مجلس: تعطیلی شنبه خلاف اسلام است

احمدحسین فلاحی مدعی شد: «در فرهنگی دینی ما ،تعطیلی شنبه نداریم. جمعه را تعطیل کرده‌اند چون آداب خاصی دارد. تعطیلی جمعه هم به این دلیل است که هم به آداب این روز و هم به کارهای دیگرشان برسند.»

با وثیقه ۵ میلیاردی مهدی افشارنیک موافقت نشد
با وثیقه ۵ میلیاردی مهدی افشارنیک موافقت نشد

انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران، با انتشار بیانیه‌ای خواستار روشن شدن وضعیت مهدی افشارنیک روزنامه‌نگار اقتصادی شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است