کد خبر : 292194
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ - 20:41
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

پاشازاده: بازی استقلال ثابت کرد قهرمان‌شدن VAR می‌خواهد

پیشکسوت استقلال گفت: اگر استقلال بازهم قهرمان نشود خیلی بد می‌شود و دلم به حال هوادار خواهد سوخت.

پاشازاده: بازی استقلال ثابت کرد قهرمان‌شدن VAR می‌خواهد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اطلاعات آنلاین نوشت: تیم استقلال در اولین بازی سال جدید در دیداری خانگی مقابل مس رفسنجان متوقف شد تا تیم جواد نکونام با وجود صدرنشینی و همچنین باتوجه به پیروزی شب گذشته پرسپولیس حاشیه امنیت ۴امتیازی با سرخ‌ها را در فاصله ۸ هفته مانده به پایان فصل از دست داده و در حال حاضر با یک امتیاز نسبت به رقیب سنتی در صدر قرار بگیرد. به نظر می‌رسد استقلال برای قهرمانی در لیگ کار بسیار سختی در پیش دارد و پیشکسوت آبی‌ها به شرایط عجیب تیم سابقش اشاره کرده است.

گزیده صحبت‌های مهدی پاشازاده درباره وضعیت استقلال و تساوی این تیم برابر مس رفسنجان در زیر بخوانید:

  • {تساوی استقلال با مس} استقلال می‌توانست برنده بازی شود و به نظر من آن توپ گل شده بود. این بازی نشان داد بودن وی‌ ای آر تکلیف قهرمانی یک تیم را مشخص کند. نمی‌دانم چرا این سیستم را نمی‌آورند. یک مثال غیر فوتبالی می‌زنم تا منظورم مشخص شود: چرا من باید پول بهترین ماشین دنیا مثلا تویوتا را بدهم و ماشین چینی سوار شوم؟
  • {مشکل استقلال} وقتی بازیکن نگرفتند معلوم بود مشکل می‌خورند. مصدومیت مهدی پور را ببینید. این موضوع به استقلال ضربه می‌زند. زبیر نیک نفس بازیکن دو سه سال قبل نیست. خود مهدی پور هم مثل قبل نبود. ما بازیکن طراح نداریم. بازیکن ازبک پرسپولیس از هیچ یک گل ساخت. یا تیم ما یک مهدی ترابی ندارد.
  • {اختلاف خطیر و نکونام} قضاوت بماند برای مردم. الان استقلال در خط هافبک در گوش چپ و راست مشکل دارد. کاری نمی‌توان کرد؛ باید نشست و سینه زد و افسوس خورد.
  • {پاسخ منفی به جذب اورونوف} باید شفاف‌سازی شود. از این مثال‌ها زیاد داشته‌ایم؛ معروف‌ترین آن‌ها میخیتاریان است که آمد اینجا و او را نخواستند و رفت در بالاترین سطح فوتبال دنیا بازی کرد.
  • {شانس قهرمانی استقلال} اگر استقلال بازهم قهرمان نشود خیلی بد می‌شود و دلم به حال هوادار خواهد سوخت. در برنامه زنده هم گفتم خوب نیست این هواداران نفرین کنند. لعنت خدا بر کسانی که این بلاها را سر تیم آوردند. درباره دیگر تیم‌ها همین است. با احساسات هوادار استقلال در این یک دهه بازی شده است. این تیم افتخار ایران در آسیا است. متاسفانه هر سال همان بلا را سرمان می‌آوردند.
  • {سقف بودجه} تیم‌های دیگر در بحث سقف بودجه تخلف کردند و استقلال نکرد؛ خب به ضرر چه کسی شد؟ الان کاپ اخلاق را به استقلال دادند؟ من خودم را جای نکونام می‌گذارم و نظر می‌دهم.
اخبار مرتبط:
واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم
واکنش نکونام به برکناری خطیر: همه از این اتفاق بزرگ خوشحالیم

سرمربی استقلال از پایان فعالیت علی خطیر در سمت مدیرعاملی این باشگاه ابراز خوشحالی کرد.

خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد
خطیر از مدیرعاملی استقلال برکنار شد

مدیرعامل استقلال از سمتش کنار گذاشته شد.

مسعود اسکویی درگذشت
مسعود اسکویی درگذشت

مسعود اسکویی مجری پیشکسوت ورزش و رادیو، دارفانی را وداع گفت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است