کد خبر : 291546
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۷ - 06:25
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

آب حوض میدان امام(ره) اصفهان گلگون شد

مدیرکل روابط عمومی شهرداری اصفهان بیان کرد: به مناسبت روز قدس و شهادت سردار زاهدی و دیگر شهدای حادثه حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در دمشق، حوض میدان امام اصفهان گلگون شد.

آب حوض میدان امام(ره) اصفهان گلگون شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سیدعلی معرک‌نژاد با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در اصفهان در میدان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، گفت:از این‌رو اقدامات لازم برای استقبال از راهپیمایان در این میدان توسط شهرداری صورت گرفته است.

وی افزود: پس از حادثه حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران، شهرداری اصفهان در اقدامی، حوض میدان امام اصفهان که میعادگاه مردم اصفهان در روز قدس است را گلگون کرد تا یادآور خون بر زمین ریخته شده شهدای غزه و دیگر شهدای حملات تروریستی رژیم صهیونیستی باشد.

معرک نژاد ادامه داد: این فضاسازی به صورت ویژه برای روز قدس و وقایع اخیر صورت گرفته است که قرار بود برای روز قدس عملی شود ولی با خبر شهادت سردار زاهدی انجام آن تسریع شد.

مدیرکل روابط عمومی شهرداری اصفهان گفت:قرمز شدن رنگ آب حوض بزرگ میدان امام خمینی (ره) یک اقدام هنری است که به‌مناسبت روز جهانی قدس انجام می‌شود.

اخبار مرتبط:
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از این مبلغ از محل اعتبارات ملی تأمین شده و برای ایمن‌سازی به ۱۰ برابر این اعتبار نیاز داریم.

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از افتتاح و آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است