کد خبر : 291466
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ - 18:58
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در اصفهان اعلام شد

اصفهان -رئیس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس را در اصفهان اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در اصفهان اعلام شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ علی اصغر زارع اظهار کرد: ضمن قبولی طاعات و عبادات شهروندان در استان اصفهان، در جهت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم روز جهانی قدس محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

ب نوشته مهر؛ وی افزود: بر این اساس از ساعت ۱ بامداد جمعه توقف هرنوع وسیله نقلیه در طول خیابان حافظ، خیابان سپه، خیابان استانداری و خیابان نشاط ممنوع خواهد بود.

وی گفت: همکاران ضمن اطلاع رسانی به شهروندان، در صورت توقف نسبت به انتقال خودرو اقدام خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۱۷ فروردین تردد از مسیرهای منتهی به میدان امام خمینی (ره) ممنوع خواهد بود، اضافه کرد: زیرگذر امام علی (ع) به سمت چهارراه شکرشکن و میدان امام (ره)، از تقاطع گلزار- احمدآباد به سمت شکرشکن و میدان امام (ره)، از تقاطع هشت بهشت- نشاط به سمت چهارراه شکرشکن و میدان امام (ره)، از تقاطع فلسطین به سمت تقاطع استانداری- سپه، از تقاطع طالقانی- شمس آبادی به سمت میدان امام حسین (ع)،از تقاطع کتابخانه مرکزی به سمت میدان امام حسین (ع) واز تقاطع تختی به سمت میدان امام حسین (ع) تردد در ساعت اعلام شده ممنوع است.

سرهنگ زارع تصریح کرد: همچنین محل پارک موتورسیکلت‌ها بلوار هشت بهشت-خیابان استانداری و خیابان حافظ قبل از تقاطع کرمانی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: محل پارک اتوبوس‌های عمومی نیز خیابان میرداماد، خیابان شمس آبادی و خیابان نشاط در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان ادامه داد: توصیه می‌شود به علت کمبود ظرفیت پارکینگ‌ها و رفاه حال روزه داران حتماً از ناوگان حمل و نقل عمومی، مترو و بی آر تی استفاده شود.

وی تاکید کرد: تردد انواع موتورسیکلت به محدوده میدان امام ممنوع است.

اخبار مرتبط:
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از این مبلغ از محل اعتبارات ملی تأمین شده و برای ایمن‌سازی به ۱۰ برابر این اعتبار نیاز داریم.

موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۴ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان از افتتاح و آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است