کد خبر : 290721
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - 23:13
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

آمادگی اورژانس استان اصفهان در شب‌های قدر

سرپرست مرکز اورژانس استان اصفهان از آماده باش نیروهای اورژانس استان اصفهان در شب‌های قدر خبر داد.

آمادگی اورژانس استان اصفهان در شب‌های قدر

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محسن زمانی اظهار کرد: از شامگاه دهم فروردین ماه مصادف با اولین شب از شب‌های قدر، استقرار واحدهای امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان جهت پوشش امداد سلامت مراسم‌های پرفیض شب‌های قدر برای مردم عزیز آغاز می‌شود.

به نوشته مهر؛ سرپرست اورژانس استان اصفهان ضمن اعلام آماده باش و استقرار واحدهای امدادی اورژانس برای پوشش امدادی در تمامی شب‌های قدر تصریح کرد: در شب‌های قدر واحدهای امدادی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان در تمامی شهرستان‌های استان آماده امدادرسانی به شب زنده داران اند.

وی به نمونه‌ای از این استقرارها در مرکز شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: یک واحد امدادی آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک واحد امداد موتوری و دو تیم پیشرو در جمعیت برای پوشش امداد سلامت مراسم لیالی قدر در گلستان شهدای اصفهان به عنوان یکی از پر جمعیت ترین مکان‌های برگزاری مراسم‌های شب‌های قدر، مستقر خواهد شد.

زمانی با ذکر اینکه این استقراری ها از ساعت ۲۱:۳۰ تا پایان برگزاری مراسم ادامه می‌یابد افزود: ۱۲ نفر از پرسنل اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان برای پوشش امداد سلامت لیالی قدر در گلستان شهدای اصفهان حضور می‌یابند و به شرکت کنندگان در این مراسم خدمت رسانی می‌کنند.

شامگاه دهم، دوازدهم و چهاردهم فرودین ماه جاری مصادف با شبهای نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان، مصادف با شبهای قدر است.

اخبار مرتبط:
زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد

رییس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز
آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: کار تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز حاج حمیدرضا سلامتیان در اصفهان آغاز شد.

چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: نزدیک به چهار هزار نفر در شهرستان اردستان مبتلا به بیماری دیابت هستند که ضرورت دارد به این مهم توجه شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است