کد خبر : 290595
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - 23:15
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

رشد ۱۹ درصدی پروازهای فرودگاه اصفهان در نوروز ۱۴۰۳

مدیر کل فرودگاه‌های استان از خدمت رسانی به بیش از ۴۸ هزار مسافر نوروزی درفرودگاه شهید بهشتی خبر داد و گفت: تعداد پروازهای فرودگاه اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ حدود ۱۹ درصد افزایش داشته است.

رشد ۱۹ درصدی پروازهای فرودگاه اصفهان در نوروز ۱۴۰۳

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ابوذر ضیایی از رشد آمار پروازی و مسافری این فرودگاه در ایام نوروز خبر داد و اظهار کرد: در ۱۰ روزه ابتدایی سفرهای نوروزی امسال، از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ لغایت ۴ فروردین تعداد ۴۸۳۶۳ مسافر با ۴۲۸ پرواز داخلی و خارجی در این فرودگاه اعزام و پذیرش شدند که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد رشد ۱۹ درصدی در تعداد پرواز و رشد ۱۵ درصدی در تعداد مسافر هستیم.

به نوشته مهر؛ وی در خصوص اقدامات و فعالیت‌های نوروزی انجام شده در فرودگاه شهید بهشتی افزود: برپایی شش سفره هفت سین میدانی و ترمینالی، نصب المان‌های نوروزی در محاوط فرودگاهی، حضور مستمر عروسک‌های عمو نوروز، ننه سرما و حاجی فیروز جهت خوش آمدگویی به مسافرین و گرفتن عکس یادگاری با آنها و اجرای برنامه‌های فرهنگی شاد و متنوع از جمله اقداماتی است که در راستای ایجاد محیطی شاد و مفرح برای مسافرین و مراجعین در ایام نوروز امسال در دستور کار قرار داده‌ایم.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان پذیرایی با افطاری ساده از مسافران و مراجعان روزه دار در ترمینال‌های پروازی فرودگاه را از دیگر اقدامات در حال انجام در این ایام عنوان کرد و گفت: سامانه پیامکی ۱۰۰۰۷۰۶۹ امسال در تمامی فرودگاه‌های کشور جهت ارتباط هر چه بیشتر مردم با ناظران فرودگاهی و بیان انتقادات و پیشنهادات آنها راه اندازی شده است.

وی به راه اندازی کمپین سراسری «راه آسمان» در همه فرودگاه‌های کشور اشاره کرد و ادامه داد: در این کمپین که با همکاری روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها از تاریخ ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ آغاز گردیده، مسافرین سفرهای هوایی می‌توانند در ایام نوروز با ارسال عکس‌ها و فیلم‌های خود در طول سفر به آی دی @airport_iran۱۴۰۳ در پیام رسان های ایتا و تلگرام، به قید قرعه برنده جایزه شوند.

اخبار مرتبط:
شاخص مرگ مادران باردار در اصفهان کاهش یافت
شاخص مرگ مادران باردار در اصفهان کاهش یافت

مدیر گروه سلامت و جوانی جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: شاخص مرگ مادران باردار در این استان با ارائه مراقبت‌ها و خدمات بهداشتی و درمانی، در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ کاهش یافت.

پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله مشارکت دارند
پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله مشارکت دارند

مدیر عامل انجمن محافظان طبیعت شاد گفت: پنج هزار خانواده اصفهانی زباله صفر دارند و در طرح تبدیل زباله میوه و سبزیجات و صیفیجات یاریگر این انجمن هستند.

اصفهان در تامین درآمد مالیاتی کشور، دوم اما در دریافت اعتبارات، هفتم است
اصفهان در تامین درآمد مالیاتی کشور، دوم اما در دریافت اعتبارات، هفتم است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان در تامین درآمد مالیاتی رُتبه دوم اما در دریافت اعتبارات رُتبه هفتم کشور را دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است