کد خبر : 290580
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ - 19:54
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدیرکل راهداری استان اصفهان:

تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از کاهش ۱۵ درصدی تردد در مبادی ورودی و خروجی استان در ایام نوروز امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل خبرداد.

تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اصفهان ۱۵ درصد کاهش یافت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فرزاد دادخواه در حاشیه بازدید از پایانه‌های مسافربری استان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ناوگان عمومی حمل‌ونقل مسافری در استان اصفهان از ۲۵ اسفندماه لغایت ۶ فروردین‌ماه تعداد ۱۲ هزار و ۲۲۹ سفر را از مبادی استان به مقاصد درون استانی و ۷ هزار و ۹۲۴ سفر را نیز به مقاصد خارج از استان داشته‌اند.

به نوشته مهر؛ مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان اضافه کرد: آمار به‌دست آمده از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون رشد ۶ درصدی سفر توسط ناوگان حمل‌ونقل عمومی و همچنین کاهش ۹ درصدی مسافر در این حوزه نسبت به دوره مشابه در سال گذشته را نشان‌می‌دهد.

دادخواه خاطرنشان کرد: بر اساس آمار اعلامی از سوی مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان حدود ۱۷ میلیون خودرو از ۲۴ اسفند لغایت ۶ فروردین ماه در جاده‌های این استان تردد کرده‌اند.

وی گفت: طی ۱۲ روز گذشته و از آغاز سفرهای نوروزی ۱۶ میلیون و ۹۳۰ هزار و ۳۱۵ خودرو در سطح جاده‌های استان تردد داشته‌اند که درصد تغییرات این آمار نسبت به سال گذشته نزدیک به صفر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: در این مدت تعداد وسایل‌نقلیه ورودی به استان یک میلیون و ۳۴۵ هزار و ۸۶۷ خودرو بوده و یک میلیون و ۳۲۰ هزار و ۹۰۴ وسیله نقلیه نیز از استان خارج شده‌است.

وی اضافه‌کرد: این آمار در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد کاهش در مقادیر ورودی و خروجی ترددها را نشان‌می‌دهد.

اخبار مرتبط:
شاخص مرگ مادران باردار در اصفهان کاهش یافت
شاخص مرگ مادران باردار در اصفهان کاهش یافت

مدیر گروه سلامت و جوانی جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: شاخص مرگ مادران باردار در این استان با ارائه مراقبت‌ها و خدمات بهداشتی و درمانی، در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ کاهش یافت.

پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله مشارکت دارند
پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله مشارکت دارند

مدیر عامل انجمن محافظان طبیعت شاد گفت: پنج هزار خانواده اصفهانی زباله صفر دارند و در طرح تبدیل زباله میوه و سبزیجات و صیفیجات یاریگر این انجمن هستند.

اصفهان در تامین درآمد مالیاتی کشور، دوم اما در دریافت اعتبارات، هفتم است
اصفهان در تامین درآمد مالیاتی کشور، دوم اما در دریافت اعتبارات، هفتم است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان در تامین درآمد مالیاتی رُتبه دوم اما در دریافت اعتبارات رُتبه هفتم کشور را دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است