کد خبر : 290513
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - 21:23
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

کارشناس اداره کل هواشناسی اصفهان خبرداد؛

وزش باد پدیده غالب اصفهان/ موج بارشی جدید در راه است

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال خیزش گردوخاک طی ۲۴ ساعت آینده در استان پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد پدیده غالب اصفهان/ موج بارشی جدید در راه است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ آسیه آقایی با اشاره به اینکه وضعیت جوی استان طی ۲ روز آینده به نسبت پایدار خواهد بود، اظهار داشت: امروز و فردا آسمان در بیشتر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری است و گاهی وزش باد به نسبت شدید تا شدید و احتمال گردوخاک و در برخی مناطق غربی در شب گاهی افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

به نوشته مهر؛ وی افزود: با گذر موج ناپایدار بر فراز استان طی روز پنجشنبه ۹ فروردین، افزایش ابر و وزش باد و از ساعات بعد از ظهر بارش‌های بهاری و احتمال رعدوبرق را انتظار داریم.

ثبت بیشترین بارش ۲۴ ساعت گذشته در فریدونشهر

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان به بارش‌های شبانه روز گذشته تا ساعت ۹ صبح امروز سه‌شنبه هفتم فروردین اشاره کرد و گفت: بیشترین میانگین بارشی به ترتیب از فریدونشهر با ۲۶.۷ میلیمتر، داران ۲۱ میلیمتر، خوانسار ۲۰.۴ میلیمتر، گلپایگان ۱۶ میلیمتر، میمه ۶.۹ میلیمتر، چادگان ۶.۳ میلیمتر، سمیرم ۶.۱ میلیمتر، نطنز ۵.۷ میلیمتر، شهر اصفهان ۲.۶ میلیمتر، نجف آباد ۲.۴ میلیمتر و مورچه خورت ۲ میلیمتر بوده است.

آقایی با بیان اینکه دمای هوای بیشتر مناطق استان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۰ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به پنج درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، بویین میاندشت با کمینه دمای چهار درجه سلسیوس زیر صفر و خور و بیابانک با بیشینه دمای ۲۴ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

اخبار مرتبط:
شاخص مرگ مادران باردار در اصفهان کاهش یافت
شاخص مرگ مادران باردار در اصفهان کاهش یافت

مدیر گروه سلامت و جوانی جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: شاخص مرگ مادران باردار در این استان با ارائه مراقبت‌ها و خدمات بهداشتی و درمانی، در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ کاهش یافت.

پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله مشارکت دارند
پنج هزار خانواده اصفهانی در طرح تبدیل زباله میوه و سبزی به خشکاله مشارکت دارند

مدیر عامل انجمن محافظان طبیعت شاد گفت: پنج هزار خانواده اصفهانی زباله صفر دارند و در طرح تبدیل زباله میوه و سبزیجات و صیفیجات یاریگر این انجمن هستند.

اصفهان در تامین درآمد مالیاتی کشور، دوم اما در دریافت اعتبارات، هفتم است
اصفهان در تامین درآمد مالیاتی کشور، دوم اما در دریافت اعتبارات، هفتم است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان در تامین درآمد مالیاتی رُتبه دوم اما در دریافت اعتبارات رُتبه هفتم کشور را دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است