کد خبر : 290493
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ - 12:25
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از ترافیک سنگین در محور‌های هراز و چالوس و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی خبر داد.

وضعیت جاده‌ها و راه‌ها، امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳

به گزارش سایت خبری مدارا؛ کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از بارش باران در برخی از ترافیک سنگین در محور‌های هراز و چالوس و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی خبر داد.

رضا یوسفی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌ها را اعلام کرد و گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس در مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا هریجان و حدفاصل مکارود تا میانک و مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های میانک، مجلار، هراز چم، ولی آباد و تونل کندوان گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک را دارای ترافیک سنگین اعلام کرد و افزود: ترافیک در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده مشاء و حدفاصل لاسم تا آب اسک و مسیر (شمال به جنوب) محدوده کلرد، سنگین است.

یوسفی ادامه داد: برخی از محور‌های استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی دارای بارش باران است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور محور‌های مسدود غیرشریانی را هشتگرد – طالقان، پل زنگوله – بلده و مینودشت – پل بایلر اعلام کرد و گفت: محور‌های دارای انسداد فصلی نیز سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال است.

اخبار مرتبط:
معاون وزیر کشور: رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
معاون وزیر کشور: رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود

معاون امنیتی_انتظامی وزیر کشور جزئیات جدیدی از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور و جلوگیری از قاچاق انسان و سلاح بیان کرد.

وکیل توماج صالحی: توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود
وکیل توماج صالحی: توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود

مصطفی نیلی وکیل توماج صالحی گفت: در رسیدگی‌های سال گذشته، توماج از فسادفی‌الارض تبرئه شده بود و شامل عفو رهبری می‌شد.

پگاه پوراحمد: ما مطمئن هستیم که پدرم خودکشی نکرده!
پگاه پوراحمد: ما مطمئن هستیم که پدرم خودکشی نکرده!

دختر کیومرث پوراحمد در مورد ادعای عمه خود در فضای مجازی مبنی بر قتل پدرش نیز می‌گوید: «عمه‌ام هر چه نوشته درست است، اما در مورد رسیدگی به پرونده و جزییات پرونده فعلا اصلا صحبت نخواهیم کرد تا زمان مناسب آن فرا برسد، اما این را بگویم که پدرم می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید، ولی اینکه خودش را کشته باشد به هیچ‌وجه درست نیست.». پگاه پوراحمد در آخر تاکید کرد: «پرونده باز است.»

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است