کد خبر : 290426
انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۶ - 15:52
دسته‌بندی : برگزیده ها، ورزشی
چاپ

سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت

مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم.

سردار رویانیان: به عادل فردوسی‌پور گفتم تا قیامت نمی‌خواهم ببینمت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ خبرآنلاین نوشت: خبرسردار محمد رویانیان در خصوص دلخوری‌اش از عادل فردوسی‌پور صحبت کرد.

سردار رویانیان مدیر عامل سابق پرسپولیس درباره دلخوری از عادل فردوسی‌پور صحبت کرده و گفته است: «من با عادل تا چند وقت پیش به صورت تلفنی سلام و علیک داشتیم. منتها یک کاری کرد من هم بهش پیام دادم دیگر کاری باهات ندارم و باهات قهر می‌کنم که چرا این حرف را زدید؟ تقریبا یک سال نشده. از یک سال پیش کاری کرد که باعث شد دیگر رابطه‌ای نداشته باشیم. او یک فیلم مستندی را ساخت و منتشر کرد که من ناراحت شدم، او توضیح داد که من منظورم این نبوده و فلان و این ها، همان مصاحبه‌اش با جهانبخش، من خیلی از او ایراد گرفتم، که چرا باید با کشور، پرچم خودمان ایران این طور رفتار کنی، او گفت اگر مصاحبه را کامل ببینی متوجه می‌شوی. قصد من تخریب و تضعیف ممکلت نبوده است. گفتم من حرف هایت را قبول ندارم و تا قیامت دیگر نمی‌خواهم ببینمت.»
اخبار مرتبط:
حمید رسایی: هیات رئیسه مجلس باید برای نمایندگان خانه و خودرو فراهم کند
حمید رسایی: هیات رئیسه مجلس باید برای نمایندگان خانه و خودرو فراهم کند

رسایی نوشت: هیات رییسه، هر کس که باشد، موظف است امکانات ابتدایی مثل دفتر، وسیله نقلیه، عوامل دفتر، محل اسکان برای منتخبان که از شهرستان‌ها به تهران می‌آیند و... را برای ایفای وظیفه نمایندگی منتخبان فراهم کند.

شهرداری درختان کنار باغ موزه قصر قطع کرد
شهرداری درختان کنار باغ موزه قصر قطع کرد

طبق اعلام روابط عمومی منطقه ۷، ۱۳ اصله درخت طبق نظر پزشک گیاه، مبتلا به آفت پوست خوار و چوب خوار شده بود و ضرورت قطع این درختان توسط پزشک گیاه به اداره فضای سبز اعلام شد. سپس این موضوع با ارائه مستندات پزشکی در کمیسیون ماده ۷ طرح و اعلام شد که برای حفظ سایر درختان آن محوطه و نیز حفظ جان عابران و شهروندانی که در این محوطه تردد می‌کنند، قطع این درختان اجتناب ناپذیر است و کمیسیون بر اساس مستندات پزشک گیاه و نیز سایر کارشناسان، رای به قطع این درختان داد.

محمدرضا قالیباف، متکی، ذوالنوری، آقاتهرانی، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کرده‌اند
محمدرضا قالیباف، متکی، ذوالنوری، آقاتهرانی، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کرده‌اند

برمبنای آنچه برخی منتخبان مجلس آینده می‌گویند، افرادی چه به صورت مستقیم و چه غیرمستقیم برای ریاست مجلس اعلام آمادگی کردند که از جمله آنان می توان از «محمدباقر قالیباف»، «منوچهر متکی»، «مجتبی ذوالنوری»، «مرتضی آقاتهرانی»، «حمید رسایی» و «حمیدرضا حاجی‌بابایی» نام برد. شنیده‌ها از راهروی مجلس هم نشان می‌دهد این چهره‌ها برای جلب نظر سایر منتخبان، جلساتی برگزار کرده‌اند؛ روندی که در آن، طرح وعده‌هایی برای گرفتن رای از منتخبان مجلس آینده هم دور از ذهن نیست.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است