کد خبر : 289428
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۴ - 13:41
دسته‌بندی : اجتماعی، برگزیده ها
چاپ

امیر تتلو می‌خواهد ازدواج کند

بازپرس پرونده تتلو گفت: تتلو می‌گفت دوست دارد بعد از پایان مجازات مثل خیلی از جوان‌ها ازدواج کند، خانواده تشکیل دهد، بچه بیاورد و موسیقی را به شیوه درستش ادامه دهد.

امیر تتلو می‌خواهد ازدواج کند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ جام جم نوشت: بازپرس پرونده تتلو گفت: تتلو توبه نامه هم نوشته و گفته از اعمال و رفتارش پشیمان است.

وحید ناصری افزود: تتلو می گوید دوست دارد بعد از پایان مجازات مثل خیلی از جوان‌ها ازدواج کند و خانواده تشکیل دهد.

بازپرس پرونده تتلو گفت: او در جلسات خود از بلاتکلیفی در ترکیه حرف زده و گفته که دلتنگ خانواده‌اش بوده. همین هم باعث شده با پای خودش به ایران برگردد. حتی توبه نامه هم نوشته و گفته از اعمال و رفتارش پشیمان است. 

وی افزود: تتلو می‌گفت دوست دارد بعد از پایان مجازات مثل خیلی از جوان‌ها ازدواج کند، خانواده تشکیل دهد، بچه بیاورد و موسیقی را به شیوه درستش ادامه دهد.

اخبار مرتبط:
سایت اصولگرا: مجلس دوازدهم نباید حامی بی‌قید و شرط دولت باشد
سایت اصولگرا: مجلس دوازدهم نباید حامی بی‌قید و شرط دولت باشد

یک سایت اصولگرا نوشت: مجلس دوازدهم مانند مجلس یازدهم انقلابی باشد؛ یعنی پایبند به اصول واقعی انقلاب اسلامی. دوم آنکه میانه‌رو و تعقل‌گرا باشد که اگر چنین نباشد طبیعتا هزینه‌های تصمیمات رادیکال را مردم خواهند پرداخت. در کنار داشتن چنین روحیه‌ای باید بتواند نسبت درستی با دولت برقرار کند؛ به این معنی که مجلس حامی بی‌قید و شرط دولت نباشد و از آن سو خود را رقیب سیاسی دولت هم فرض نکند.

مَردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کرده‌اند
مَردان سال گذشته بیشتر از زنان فوت کرده‌اند

در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵.۶ درصد و زنان ۴۴.۴ درصد از ثبت فوت ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل(۱۴۰۱) برابر ۵۶.۶ درصد برای مردان و ۴۳.۴ درصد برای زنان بوده است.

عضومجلس خبرگان: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب‌نشینی کند
عضومجلس خبرگان: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب‌نشینی کند

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: همگی باید در کنار فرماندهی انتظامی، حساب شده و با حمایت مردمی این طرح را اجرا کنید و انتظامی تحت هر شرایطی نباید از این طرح عقب نشینی کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است