کد خبر : 289261
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۳ - 15:54
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

پلیس: ۵ نفر از عناصر اصلی کوروش کمپانی دستگیر شدند / ۲۵ سلبریتی هم وجوه دریافتی را بازگردانده‌اند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا به پرونده کوروش کمپانی اشاره کرد و گفت: پرونده باز است و ۵ نفر از عناصر اصلی شرکت دستگیر شده است. ۵ هزار نفر در پلیس امنیت اقتصادی شکایت کردند و به مرجع قضائی فرستادیم. اگر باز هم کسانی که پول واریز کرده و شکایت دارند به پلیس امنیت اقتصادی تهران یا استان محل سکونت مراجعه کنند؛ تا این لحظه ۲۵ سلبریتی تبلیغ کننده این شرکت به پلیس احضار و دعوت شده و وجوه دریافتی بازگردانده شد.

پلیس: ۵ نفر از عناصر اصلی کوروش کمپانی دستگیر شدند / ۲۵ سلبریتی هم وجوه دریافتی را بازگردانده‌اند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فارس نوشت: رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا به پرونده کوروش کمپانی اشاره کرد و گفت: ۵ نفر از عناصر اصلی شرکت دستگیر و تا این لحظه ۲۵ سلبریتی تبلیغ کننده این شرکت به پلیس احضار و دعوت شده و وجوه دریافتی بازگردانده شد.

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در نشست خبری با اصحاب رسانه به عملکرد این پلیس اشاره و اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی فراجا با تشکیل قرارگاه انتظامی امین فعالیت های خود را در نوروز ادامه می دهد چون مجرمان هیچ تعطیلی ندارند و پلیس هم تعطیلی نمی شناسد.

وی گفت: پلیس امنیت اقتصادی در سال ۱۴۰۲ با برنامه ریزی کامل و بهره گیری از ظرفیت های پلیس تلاش خود را به کار گرفت و در این زمینه پلیس مبارزه با جرایم اقتصادی مبارزه با اخلالگران در نظام اقتصادی، فرار مالیاتی ، احتکار ، پولشویی و … را به مرحله اجرا گذاشت.

سردار رحیمی تصریح کرد:  در حوزه فرار مالیاتی در ۱۱ ماهه سالجاری ۲۴۰ پرونده به ارزش ۴ همت تشکیل داده و ۳۹۱ نفر را دستگیر کرد.

سردار رحیمی اعلام کرد: در حوزه اخلال در نظام اقتصادی کشور با استفاده از توان عملیاتی و اطلاعاتی موفق شدیم ۲۶ همت کشفیات و ۱۲۳۸ متهم دستگیر شدند و ۲۳ درصد افزایش ریالی پرونده داشتیم.

وی به زمین خواری اشاره و بیان داشت: همکاران بنده با تمرکز بر پیشگیری و شناسایی زمین‌خواران عمده، تغییر کاربری و پرونده‌های موجود عمل کردند؛ همچنین در حوزه پولشویی نیز تعداد ۹۷ فقره پرونده به ارزش ۵ همت رسیدگی کردیم و ۲۹۱ نفر دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا به راه‌اندازی ستاد خبری این پلیس اشاره کرد و گفت: شهروندان به صورت رایگان می توانند با شماره ۰۹۶۳۰۰ هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص قاچاق کالا، سوخت ، ارز ، دام ، احتکار و اختلاس، زمین خواری، فرار مالیاتی و خودروهای شوتی و… به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند.

سردار رحیمی به پرونده کوروش کمپانی اشاره کرد و گفت: پرونده باز است و ۵ نفر از عناصر اصلی شرکت دستگیر شده است. ۵ هزار نفر در پلیس امنیت اقتصادی شکایت کردند و به مرجع قضائی فرستادیم. اگر باز هم کسانی که پول واریز کرده و شکایت دارند  به پلیس امنیت اقتصادی تهران یا استان محل سکونت مراجعه کنند؛ تا این لحظه ۲۵ سلبریتی تبلیغ کننده این شرکت به پلیس احضار و دعوت شده و وجوه دریافتی بازگردانده شد.

اخبار مرتبط:
طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟
طرح ترافیک تهران چه تغییراتی می‌کند؟

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که امسال هیچ تغییری در طرح ترافیک تهران اعمال نخواهد شد.

یسنا، دختر گلستانی پیدا شد
یسنا، دختر گلستانی پیدا شد

«یسنا» دختر بچه چهار ساله اهل کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در حالی که همراه مادرش در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله بوده با غفلت مادر مفقود شده بود، زنده پیدا شد.

رئیسی نه تنها مشکلات کارگران را حل نکرد، بلکه به مشکلات آنها اضافه هَم کرد
رئیسی نه تنها مشکلات کارگران را حل نکرد، بلکه به مشکلات آنها اضافه هَم کرد

ناصر چمنی، رئیس سابق کانون انجمن صنفی کارگران ایران گفت: دولت رئیسی هم نه تنها مشکلی را حل نکرد، بلکه روز به روز به مشکلات جامعه‌ی کارگری اضافه کرد. در دو سال گذشته افزایش دستمزد‌های کمتر از تورم تصویب شد و سال ۲۷ درصد و امسال ۳۵ درصد، بدون امضای نماینده کارگران اجرایی شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است