کد خبر : 288825
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - 15:30
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

نقوی‌حسینی: صداوسیما در انتخابات مجلس لیست داشت

نماینده ادوار و اصولگرای مجلس گفت: طی سال های گذشته صداوسیما افرادی را آورد، به آنها میدان داد و دائم آنها را به جامعه معرفی کرد، حالا نیز در لیست انتخاباتی وارد شدند و در رتبه های بالای رأی آوری در تهران قرار گرفتند.

نقوی‌حسینی: صداوسیما در انتخابات مجلس لیست داشت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ نامه نیوز نوشت: عزل معاون سیاسی صداوسیما بعد از یک برنامه گفتگویی جنجالی و تنش زا این سئوال را نزد افکارعمومی ایجاد کرد که تغییر ایجاد شده در صداوسیما به معنی تغییر رویه است یا فقط یک اقدامی بود که گریزی از آن وجود نداشت.

سیدحسین نقوی‌حسینی درباره برکناری معاون سیاسی صداوسیما گفت: این اقدامی مقطعی بود. آقای رسایی گفتگویی در صداوسیما داشت اما او خیلی خوب صحبت نکرد. بالاخره انتخابات برگزار شد و انتظار بود مجلس دوازدهم با روحیه انقلابی شکل بگیرد و با توانمندی هایش بتواند در جامعه امید ایجاد کند اما همه این انتظارها بعد آن گفتگوی تلویزیونی خراب شد.

وی افزود: آقای رسایی طوری صحبت کرد که گویی همه منتخبان با هم اختلاف دارند و جنگ و کشمکشی بین آنها برقرار است و هر گروه می خواهد دیگری را حذف کند. معتقدم اگر هم چنین وضعیت هم وجود دارد حداقل نباید به این شکل در صداوسیما منعکس می شد. تذکر مقام معظم رهبری هم در همین ارتباط بود.

این فعال سیاسی اظهار کرد: بعد از انتخابات نباید اختلاف افکنی و جملات ناامیدکننده زده شود، به طوری که انتخابات مجلس به کام مردم تلخ شود. مردم منتظرند تا مجلس جدید قدم های خوبی برای حل مشکلات آنها بردارد اما هنوز مجلس تشکیل نشده شاهد این اختلاف ها هستند. در ادوار گذشته منتخبان وقتی وارد مجلس می شدند بعد از یکی دو سال اختلاف ها بروز می کرد اما این مجلس هنوز تشکیل نشده تنش هایش شروع شده است.

وی ادامه داد: نیاز است صداوسیما تحولی در رویکردها و سطح مدیریت خودش ایجاد کند. به عبارت بهتر تنها جابه جایی افراد پاسخگو نیست و باید حتما تغییری در رویکردها نیز صورت بگیرد. امروز شاهد هستیم بخشی از لیست تهران صداوسیما است. یعنی جریانات سیاسی یک طرف، صداوسیما نیز یک طرف قرار داشت.

نقوی حسینی گفت: در طی سال های گذشته صداوسیما افرادی را آورد، به آنها میدان داد و دائم آنها را به جامعه معرفی کرد، حالا نیز در لیست انتخاباتی وارد شدند و در رتبه های بالای رأی آوری در تهران قرار گرفتند.

اخبار مرتبط:
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود
نماینده مجلس ششم: ریاست مجلس لزوما در مجلس تعیین نمی‌شود

آیتی گفت: رویکرد مجلس آینده تقریبا شبیه به همین مجلس کنونی خواهد بود و به نظرم بر سر ریاست مجلس تندروها با قالیباف به جای رقابت معامله می‌کنند.

انتقاد خبرگزاری نزدیک به سپاه از عبدالملکی: هنوز خروجی ۱۰۰۰ بسته سرمایه‌گذاری مناطق آزاد مشخص نیست، اما از رونمایی ۲۰۰ بسته دیگر سخن می‌گوید
انتقاد خبرگزاری نزدیک به سپاه از عبدالملکی: هنوز خروجی ۱۰۰۰ بسته سرمایه‌گذاری مناطق آزاد مشخص نیست، اما از رونمایی ۲۰۰ بسته دیگر سخن می‌گوید

تسنیم نوشت: درحالی هنوز خروجی بسته‌های سرمایه‌گذاری مناطق آزاد مشخص نیست که دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد از رونمایی ۲۰۰ بسته دیگر خبر داد.

ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
ادعای رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد

رئیس دولت سیزدهم مدعی شد: آنچه از ابتدای دولت نیز تحت عنوان گشت ارشاد مدیران مطرح شد تاکیدی بر اهمیت موضوع نظارت درون سازمانی بر عملکردها، پیش از نظارت و بازرسی از سوی دیگر نهادها بود که باید به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است