کد خبر : 288759
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ - 12:09
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

مهدی طارمی در ترکیب پورتو مقابل آرسنال

طارمی در ترکیب پورتو مقابل آرسنال اسپورت‌ویتنس اعلام کرد مهدی طارمی در دیدار برگشت پرتو برابر آرسنال در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد گرفت.

مهدی طارمی در ترکیب پورتو مقابل آرسنال

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایسنا نوشت: پورتو در دیدار رفت دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست آرسنال را با یک گل شکست دهد. در آن بازی مهدی طارمی به دلیل مصدومیت فرصت بازی پیدا نکرد. البته تیم پرتغالی کار دشواری برای دیدار برگشت دارد چون آرسنال در وضعیت بسیار خوبی به سر می‌برد.

اسپورت ویتنس با اشاره به وضعیت مهدی طارمی نوشت: مهاجم باتجربه پورتو که فصل بعد قرار است برای اینتر بازی کند، به دیدار برگشت خواهد رسید و در ترکیب پورتو قرار خواهد گرفت. بازگشت طارمی به ترکیب اصلی یک خبر خوب برای هواداران پورتو است که در این دیدار می‌توانند از قابلیت‌های مهاجم ایرانی‌شان لذت ببرند.

اوانیلسون، مهاجم بیست‌ویک گله پورتو در این فصل نیز مشکلی برای همراهی تیمش ندارد و می‌توان شاهد حضور این دو بازیکن در ترکیب اصلی تیم پرتغالی بود.

دیدار برگشت آرسنال و پورتو فرداشب (سه‌شنبه) در لندن برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط:
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران که با صعود به نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود، در دیدار فینال این مسابقات تایلند را شکست داد و برای سیزدهمین بار قهرمان شد.

حسن روشن: حسینی جای پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر هوادار بود/ خیلی از مذهبی‌ها هم معین گوش می‌کنند
حسن روشن: حسینی جای پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر هوادار بود/ خیلی از مذهبی‌ها هم معین گوش می‌کنند

پیشکسوت استقلال گفت: حسینی مثل پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر بوده. اصلا پرداختن به این مسائل در AFC و فیفا و کل جهان خوب نیست. ما خودمان بازی کردیم و نمی‌گوییم یکی که ما را بغل کرد، بیاییم ماچش هم کنیم! نه! حسینی به ابراز احساس آن هوادار جواب داد و قصدی نداشته.

مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست
مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست

ستاره ایرانی تیم پورتو قراردادش با باشگاه جدیدش اینتر را بسته که برای ۲ سال با قابلیت تمدید یک ساله است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است