کد خبر : 288135
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ - 19:33
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

ملوان در سن‌سیروس، گل‌گهر را هم شکست داد

گل‌گهر و ملوان در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

ملوان در سن‌سیروس، گل‌گهر را هم شکست داد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ورزش سه نوشت: در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم ملوان و گل گهر در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی برابر یکدیگر قرار گرفتند که این جدال در پایان با پیروزی یک بر صفر ملوان مقابل گل‌گهر خاتمه پیدا کرد تا سپید پوشان بندر انزلی سه امتیاز بسیار مهم را کسب کند.

دو تیم در ۴۵ دقیقه نخست نمایشی پایاپای داشتند و بارها دروازه‌بان‌های یکدیگر را با چالش کشیدند اما این دیدار که به سمت درگیری‌های فیزیکی رفته بود، در پایان نیمه نخست با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کرد.

در نیمه دوم شرایط مقداری متفاوت بود؛ معدود موقعیت های خلق شده توسط هافبک‌ها با دخالت مدافعان از انتقال توپ به فاز تهاجمی صورت نمی‌گرفت که این اتفاق عاملی بود تا دیدار از روند نمایشی خود فاصله بگیرد.

پس از آن در شرایطی که گل گهر برای تغییر در نتیجه فشار می‌آورد، ملوان موفق شد روی ضد حمله خلق شده توسط مهران احمدی و نفوذ محمد عمری صاحب یک موقعیت پنالتی شود که این پنالتی هم توسط سلیمانی وارد دروازه اخباری شد تا تک گل بازی توسط او به ثمر برسد.

با این نتیجه ملوان حالا با ۳۲ امتیاز و با سه بازی بیشتر به سپاهان در رده سوم جدول ایستاد و گل گهر با ۳۰ امتیاز به رده ششم جدول سقوط کرد.

اخبار مرتبط:
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران که با صعود به نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود، در دیدار فینال این مسابقات تایلند را شکست داد و برای سیزدهمین بار قهرمان شد.

حسن روشن: حسینی جای پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر هوادار بود/ خیلی از مذهبی‌ها هم معین گوش می‌کنند
حسن روشن: حسینی جای پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر هوادار بود/ خیلی از مذهبی‌ها هم معین گوش می‌کنند

پیشکسوت استقلال گفت: حسینی مثل پدر یا برادر بزرگ‌تر آن دختر بوده. اصلا پرداختن به این مسائل در AFC و فیفا و کل جهان خوب نیست. ما خودمان بازی کردیم و نمی‌گوییم یکی که ما را بغل کرد، بیاییم ماچش هم کنیم! نه! حسینی به ابراز احساس آن هوادار جواب داد و قصدی نداشته.

مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست
مهدی طارمی به اینترمیلان پیوست

ستاره ایرانی تیم پورتو قراردادش با باشگاه جدیدش اینتر را بسته که برای ۲ سال با قابلیت تمدید یک ساله است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است