کد خبر : 286683
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۱ - 09:20
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

امدادرسانی ماموران پلیس راه اصفهان به ۱۳۵۰ خودروی گرفتار در برف

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از امداد رسانی مأموران این پلیس به هزار و ۳۵۰ دستگاه خودروی گرفتار در محورهای کوهستانی و گردنه‌های برفگیر استان خبر داد.

امدادرسانی ماموران پلیس راه اصفهان به ۱۳۵۰ خودروی گرفتار در برف

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سرهنگ علی مولوِی اظهار کرد: از هفتم اسفند ماه تا به امروز شاهد برودت هوا، بارش برف و بروز یخبندان در بیشتر محورهای استان بودیم که این شرایط جوی مشکلاتی را برای رانندگان در راه‌های برونشهری استان به وجود آورد و بیشتر خودروهایی که فاقد تجهیزات زمستانی بودند در این محورها گرفتار برف و یخبندان شدند.

به نوشته مهر؛ وی با اشاره به آماده باش صد درصدی مأموران پلیس راه استان در روزهای اخیر گفت: مأموران این پلیس از هفتم اسفند ماه تا به امروز به هزار و ۳۵۰ دستگاه خودروی گرفتار در محورهای کوهستانی و گردنه‌های برف گیر استان امداد رسانی کردند که بیشتر این امدادرسانی‌ها در گردنه ملأ احمد شهرستان نائین، گردنه نیه در شهرستان نطنز، گردنه ظفرقند در محور اردستان به نائین و گردنه داس در محور مورچه خورت انجام شد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: همچنین در این مدت ۸۷۱ مورد تصادف در محورهای مواصلاتی استان رخ داد که بیشتر این تصادفات خسارتی بودند و علت اصلی آن هم عدم توجه به جلو، عدم سرعت مطمئنه و عدم رعایت فاصله طولی با خودروی جلویی بود.

سرهنگ مولوی با بیان اینکه طبق اعلام اداره کل هواشناسی بارش برف و باران و یخبندان را تا بعد از ظهر فردا کماکان در آسمان استان شاهد خواهیم بود گفت: همچنان به رانندگان توصیه می‌کنم از ترددهای غیر ضروری در محورهای استان خودداری کرده و در صورت ضرورت حتماً تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته و در حین رانندگی رعایت قوانین و مقررات، سرعت مطمئنه و فاصله طولی با خودروی جلویی را مد نظر قرار دهند تا انشا الله مشکلی در راه برایشان پیش نیامده و بدون هیچ گونه حادثه‌ای به مقصد مورد نظر خود برسند.

اخبار مرتبط:
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت
طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است