کد خبر : 286224
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۹ - 10:01
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

امام جمعه اصفهان:

تنها راه حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مشارکت در انتخابات است

امام جمعه اصفهان گفت:به مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم کاملاً آگاه هستیم و تنها راحل این مسائل و مشکلات مشارکت در انتخابات است‌.

تنها راه حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مشارکت در انتخابات است

به گزارش سایت خبری مدارا؛، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان شامگاه سه‌شنبه در جمع مردم شهرستان کوهپایه اظهار کرد: دشمنان با اسلام ناب محمدی بشدت مخالف است به خاطر اینکه بنیان‌های شیطانی آنها را هدف قرار داده است.

به نوشته مهر؛ وی افزود: اسلام به جز مسئله عبادات اعلام می‌کند که باید به جز خداوند متعال زیر بار هیچ فرد دیگری نباشید و این یعنی آزادی و نباید بغیر خدا کرنش کنیم.

وی بیان کرد: اسلام تنها دینی است که برای مرد و زن حقوق یکسان قرار داده است و به همین خاطر سلطه کافر بر زن و مرد مسلمان کاملاً نفی شده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان تصریح کرد: مسلمان به هیچ عنوان حق ندارند به زیر سلطه کافر بروند و این بزرگ‌ترین درس اسلام است.

وی تاکید کرد: تنها حکومتی که روی این کره زمین در این موقعیت زمانی زیر باز سلطه کفار نرفته است نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: بنابراین قسمتی از جهان اسلام به نام شیعه نمی‌تواند زیر سلطه دشمنان کافر برود.

امام جمعه اصفهان بیان داشت: انتخابات تضمین کننده امنیت است و برای کشور در مقابل حیله و دسیسه‌های دشمنان مصونیت سازی می‌کند.

وی با بیان اینکه به مسائل و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم کاملاً آگاه هستیم، اظهار کرد: تنها راحل این مسائل و مشکلات مشارکت در انتخابات است‌.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه ملت ایران از ابتدای انقلاب تاکنون دوران‌های سخت و پر پیچ و خمی را طی کرده‌ایم، افزود: شک نکنید این نظام به دست صاحب اصلی آن امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد رسید.

وی تاکید کرد: از مردم استان اصفهان می‌خواهم که در انتخابات پیش چه در انتخاب ششمین دوره خبرگان رهبری و چه در انتخاب نمایندگان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بشدت دقت کنند و افراد اصلح و صالح را انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان تصریح کرد: مردم اصفهان با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی افراد را انتخاب کنند که به مسائل و مشکلات اصفهان مشرف باشند و برای آنها برنامه داشته باشند و همچنین به معنی واقعی کلمه مردمی باشند چرا که اگر خوب انتخاب نکنیم بدون شک آسیب آن متوجه خود ما خواهد شد.

وی متذکر شد: مردم همیشه در صحنه اصفهان هم در انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و هم مجلس شورای اسلامی با تحقیق و بررسی اصلح را انتخاب نمائید.

اخبار مرتبط:
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان
افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: محبوس شدن در آسانسور در هفته گذشته بیشترین افزایش موارد محبوسی در اماکن بسته را به خود اختصاص داد.

دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است