کد خبر : 286155
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ - 21:10
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

رئیس شورای شهر اصفهان:

پشتوانه قوی مردمی مجلس شورای اسلامی مهم است

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: فارغ از اینکه مردم به چه افرادی رأی می‌دهند، پشتوانه قوی مردمی مجلس مهم است، زیرا مجلس قوی کارایی بالاتری دارد.

پشتوانه قوی مردمی مجلس شورای اسلامی مهم است

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور صد و بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: سه لایحه مهم در دستور کار قرار داشت که باید نتیجه آن قبل از پایان سال مشخص می‌شد به همین علت جلسه علنی فوق‌العاده امروز برگزار شد.

به نوشته مهر؛ وی با تبریک سالروز ولادت حضرت ولی عصر (عج) افزود: از همه کسانی که مخلصانه و مردمی جشن بزرگ نیمه شعبان را برگزار کردند تشکر می‌کنیم، امیدواریم عنایات امام زمان (عج) شامل حال همه ما شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به برکت ماه شعبان شاهد نزولات آسمانی هستیم، ان شاء الله این خیر و برکت تا پایان سال و سال آینده ادامه داشته باشد تا برطرف کننده مشکلات کم آبی برای همه مردم به ویژه کشاورزان باشد.

وی در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف ملی، میهنی و شرعی است، الحمدالله جو انتخابات پرشور است و از همه کسانی که خود را در معرض انتخاب مردم قرار دادند نیز تشکر می‌کنیم.

نورصالحی اظهار کرد: از همه کسانی که برای برگزاری انتخابات پرشور تلاش می‌کنند تشکر می‌کنیم، فارغ از اینکه مردم به چه افرادی رأی می‌دهند، پشتوانه قوی مردمی مجلس مهم است، زیرا مجلس قوی کارایی بالاتری دارد.

وی افزود: در اولویت بعد نیز این نکته مهم است که مردم با بررسی دقیق نمایندگان اصلح و مخلص را انتخاب کنند، نمایندگانی که اولویت برای آن‌ها منافع ملی باشد و قدرت شناخت و رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و.. کشور را داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: امیدواریم با مشارکت حداکثری مجلسی قوی، انقلابی، کارآمد و مؤثر شکل بگیرد تا برکات آن شامل حال مردم و نظام جمهوری اسلامی شود.

اخبار مرتبط:
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش‌های رگباری پنجشنبه در اصفهان پیش بینی شده و از این رو دستگاه‌های امدادی در حالت آماده باش هستند.

کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند

فرماندار اصفهان گفت: کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر، ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می‌کنند.

ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از این مبلغ از محل اعتبارات ملی تأمین شده و برای ایمن‌سازی به ۱۰ برابر این اعتبار نیاز داریم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است