کد خبر : 285162
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۴ - 22:56
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

امام‌جمعه موقت اصفهان:

حضور پرشور مردم در انتخابات دشمن را ناکام خواهد گذاشت

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: انتخابات یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است و مردم با حضور پررنگ و پرشور خود در این عرصه سیاسی مهم، دشمن را همچون همیشه ناکام خواهند گذاشت.

حضور پرشور مردم در انتخابات دشمن را ناکام خواهد گذاشت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت الاسلام سید احمد محمودی، امام‌جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با یادآوری فرازهایی از دعای امام زمان(عج) گفت: امام زمان(عج) در این دعا دو تقاضا را برای مسئولان و زمامداران از خداوند می‌کند که ضرورت دارد هر مسئولی این دو مسئله را رعایت کند.

به نوشته فارس؛ وی افزود: امام زمان(عج) در این دعا از خداوند می‌خواهد به مسئولان و زمامداران ما دو چیز عنایت کند؛ رعایت عدالت و شفقت و مهربانی در کارها. در این راستا پیامبر اکرم(ص) خطاب به مدیران تاکید می‌کنند یک ساعت اجرای عدالت با ۷۰ سال عبادت برابر است. زیرا عدالت شیرین‌تر از عسل و بویی خوشتر از مشک دارد، حضرت علی(ع) در نامه‌ای به مالک اشتر خاطرنشان می‌کنند نور چشم مسئولین باید عدالت و مهربانی نسبت به مردم در عملکرد باشد.

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به میلاد مسعود حضرت صاحب‌الزمان(عج) گفت: میلاد این ذخیره الهی به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نام گذاری شده است، حقیقتاً سربازان امام زمان زمینه ساز حکومت عدل جهانی هستند که بدون چشم داشت امنیت را برای جامعه به ارمغان می‌آورند، مبارزه با انواع خرابکاری‌ها و تروریسم، مبارزه با فسادهای اقتصادی، صیانت از اقوام مذهبی، فرقه‌ای در مقابل نقشه‌های شوم معاندین، از جمله مهمترین خدمات این عزیزان است.

وی ادامه داد: امروز دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی متعدد است و طبق آمار ایران امروز امن‌ترین کشور جهان شناخته می‌شود، امروز کشور ما قطب پزشکی خاورمیانه شناخته می‌شود، مردم ایران نیز هموار منصف بودند و همواره پشتیبان انقلاب بودند.

حجت الاسلام محمودی تاکید کرد: استان اصفهان صنایع و مراکز اقتصادی متعددی دارد و همواره مورد طمع دشمنان قرار داشته اما با همت سربازان گمنام امام زمان امروز در تأمین امنیت این مراکز مهم دست برتر را داریم.

امام‌جمعه موقت اصفهان ادامه داد: پایه و اساس دینداری برطرف کردن چالش‌های جامعه است و این موضوع در گرو حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات است، امیدواریم مردم با حضور همگانی مانند همیشه به پای صندوق‌های رأی رفته و تکلیف خود را ادا کنند، از نظر مقام معظم رهبری شرکت در انتخابات حق و تکلیف است، حق مردم است که در تصمیم گیری های مهم کشور سهیم باشند، بنابراین حضور نیافتن در انتخابات می‎‌تواند مشکلات را اضافه کند.

حجت الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: برای حراست از امنیت و اقتدار کشور و با انتخاب آگاهانه و پرداختن به معیارهای اصلح باید در انتخابات شرکت کرد، مردم با حضور پررنگ و پرشور خود در این عرصه سیاسی مهم، دشمن را همچون همیشه ناکام خواهند گذاشت.

اخبار مرتبط:
ساخت بیش از ۲۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید اصفهان آغاز شد
ساخت بیش از ۲۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید اصفهان آغاز شد

عملیات احداث بیش از ۲۸ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید استان اصفهان آغاز شد.

مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد

نخستین مرکز الگوی جامع «بازتوانی معتادان» کشور در محمودآباد اصفهان پس از یک و نیم سال تعطیلی بازگشایی شد.

۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است