کد خبر : 284984
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ - 20:35
دسته‌بندی : برگزیده ها، ورزشی
چاپ

ایران ۲-۱ امارات؛ کامبک یوزهای پابرهنه ایرانی در دبی / خلاصه بازی را ببینید

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2024 به مصاف امارات میزبان رفت و با ارائه نمایش زیبایی دیگر پیروز شد.

ایران ۲-۱ امارات؛ کامبک یوزهای پابرهنه ایرانی در دبی / خلاصه بازی را ببینید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ طرفداری نوشت: جام جهانی فوتبال ساحلی در دبی امارات برگزار می‌شود. ایران در گروه ‌B با اسپانیا، تاهیتی و آرژانتین همگروه بود. ساحلی‌بازان کشورمان در بازی اول موفق شدند اسپانیا قهرمان اروپا را در ضربات پنالتی شکست دهند. ملی‌پوشان از سد آرژانتین هم با نتیجه ۶ بر ۳ گذشتند. ایران در آخرین بازی به مصاف تاهیتی رفت، با ارائه نمایشی زیبا مقابل جزیره واقع در اقیانوس آرام کامبک زد و صدرنشین شد. ایران از ساعت ۱۹ امشب (پنج‌شنبه سوم اسفند) در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف امارات میزبان تیم دوم گروه A رفت و برای صعود به نیمه نهایی تلاش کرد. یوزهای پابرهنه در مرحله نیمه نهایی به مصاف برزیل، پرافتخارترین تیم جام با پنج عنوان قهرمانی می‌روند.

ترکیب اولیه ایران:

حمید بهزادپور، امیرحسین اکبری، علی میرشکاری، محمد مرادی و محمد معصومی زاده

نیمکت ذخیره‌ها:

مسلم مسیگر(کایپتان)، سید مهدی میرجلیلی، رضا امیری، سعید پیرامون، مهدی شیرمحمدی و موحد محمدپور و محمدعلی مختاری

وقت اول (ایران ۰-۰ امارات)

۱۲ دقیقه اول با ناکامی دو تیم در باز کردن دروازه حریف همراه بود. هم ایران و هم امارات موقعیت‌هایی داشتند، ولی میزبان مانند بازی‌های مرحله گروهی دفاع خوبی به نمایش گذاشت و اجازه نداد دروازه‌اش باز شود. البته اماراتی‌ها نسبتا بازی خشنی ارائه کردند.

وقت دوم (ایران ۲-۱ امارات)

امارات با خوش‌شانسی به گل رسید. بازیکن این تیم قصد داشت شوت بزند اما ضربه او در میانه راه با ضربه سر «عبدالله عباس» تغییر مسیر داد و به گل تبدیل شد. محمدعلی مختاری می‌خواست برگردان بزند که راه او را سد کردند. ایجاد مزاحمت برای بازیکن هنگام برگردان زدن در فوتبال ساحلی خطا محسوب می‌شود. او پشت ضربه پنالتی قرار گرفت، اما توپ را از کنار دروازه به بیرون زد. اماراتی‌ها بلافاصله تیر دروازه ایران را به لرزه درآوردند. ایران یک بار توپ را به تیر کوبید. بعد ملی‌پوشان با حرکتی تمرین‌شده و روی پاسکاری با سر، بازی را به تساوی کشاندند.

بازی بسیار درگیرانه دنبال می‌شود. اماراتی‌ها هم خشن بازی می‌کنند و بازیکنان ایران را می‌زنند و هم بسیار روی زمین می‌افتند و باعث ایجاد وقفه در بازی می‌شوند. باز هم کامبک! سید مهدی میرجلیلی دروازه بان ایران بار دیگر موشکی روانه کرد و شوت بیرون پای او به زیبایی وارد دروازه امارات شد.

وقت سوم (ایران ۰-۰ امارات)

امارات جلو کشیده تا جبران کند. شوت محکم حریف به صورت رضا امیری برخورد کرد. بازی حساس و درگیرانه دنبال می‌شود. علی میرشکاری توپ را از روی زمین بلند کرده و شوتی محکم زد که تیر دروازه مانع از گلزنی ایران شد. حمید بهزادپور دروازه بان ایران درخشید و با وجود اینکه بازیکن دیگری از امارات، دید او را کور کرده بود، با واکنشی زیبا مانع از گلزنی حریف شد. در ادامه موحد محمدپور توپ را از روی خط دور کرد.

ایران دو دروازه بان دارد؛ یکی از یکی بهتر. این بار میرجلیلی مهار زیبایی داشت و امارات را ناکام گذاشت. در ادامه میرجلیلی به دلیل برخورد توپ با صورتش مصدوم شد. بهزادپور برگردان اماراتی‌ها را جمع کرد و اجازه نداد بازی مساوی شود. تمام شد! ایران میزبان را شکست داد.

اخبار مرتبط:
مرتضی افقه: اینکه رئیس بانک مرکزی می‌گوید نرخ دلار بازار آزاد را قبول نداریم، یعنی چه؟
مرتضی افقه: اینکه رئیس بانک مرکزی می‌گوید نرخ دلار بازار آزاد را قبول نداریم، یعنی چه؟

یک استاد دانشگاه در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه این سخن از سوی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی که نرخ ارز بازاد آزاد را قبول نداریم، چقدر علمی است؟ بیان کرد: «من واقعاً نمی‌فهمم این چه حرفی است که دو مسئول عالی‌رتبه اقتصادی کشور یعنی وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی می‌زنند. واقعاً قابل فهم نیست زیرا هیچ مبنای علمی و تخصصی‌ ندارد.

ادعای روزنامه شهرداری تهران: دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند و نه تهدید، اما با آنها برخورد خشن می‌شود
ادعای روزنامه شهرداری تهران: دانشجویان آمریکایی نه تخریب کردند و نه تهدید، اما با آنها برخورد خشن می‌شود

روزنامه همشهری نوشته است: تمام کنش اعتراضی دانشجویان آمریکایی صرفا برپایی چادر در محوطه فضای سبز دانشگاه بوده است؛ همین! نه تخریبی، نه تلاشی برای تسخیر ساختمانی، نه تهدیدی، نه آزار و مزاحمتی برای کسی و نه هیچ کنش رادیکال و خشونت آمیز دیگری.

ادعای جالبِ وزیر علوم / زلفی‌گل: تعداد کمی از اساتید از دانشگاه‌ها اخراج شدند
ادعای جالبِ وزیر علوم / زلفی‌گل: تعداد کمی از اساتید از دانشگاه‌ها اخراج شدند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: موضوع جوسازی در خصوص اخراج استادان صحت ندارد، آنها چشم‌وچراغ دانشگاه و جامعه هستند که همواره از توان علمی و تخصصی این نخبگان برای پیشرفت کشور بهره خواهیم برد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است