کد خبر : 284660
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۲ - 11:04
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مسوول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر اصفهان:

۱۲۰ هتل و ۲۵ مهمان‌پذیر آماده استقبال از مهمانان نوروزی اصفهان شد

مسوول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: نوروز ۱۴۰۳، ۱۲۰ هتل و ۲۵ مهمان‌پذیر در این شهر به مهمانان خدمات ارائه خواهند داد.

۱۲۰ هتل و ۲۵ مهمان‌پذیر آماده استقبال از مهمانان نوروزی اصفهان شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ جواد شفیعی با بیان اینکه در سال جاری برای اسکان مسافران نوروزی تعامل خوبی با اداره کل میراث فرهنگی و جامعه حرفه‌ای هتل‌داران صورت گرفته است، اظهار کرد: تعداد هتل‌ها از ۱۰۵ به ۱۲۰ هتل افزایش یافته است و ۲۵ مهمان‌پذیر نیز به مسافران ارائه خدمات می‌کند.

به نوشته مهر؛ وی با بیان اینکه امسال تعداد مدارسی که می‌توان از فضای آنها برای اسکان مسافران بهره مند شد از ۳۵۰ مدرسه در سال گذشته به ۶۰۰ مدرسه افزایش یافته است، افزود: اتحادیه مشاوران املاک اصفهان با انتشار فراخوانی، واحدهای صنفی برای ارائه منازل استیجاری نوروز را انتخاب و به کمیته اسکان ستاد خدمات سفر معرفی می‌کند که تاکنون ۲۵ واحد اعلام آمادگی کردند و تعداد آنها تا ۶۰ واحد صنفی قابل افزایش است.

مسؤول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از واحدهای صنفی مجاز منتخب اتحادیه مشاوران املاک با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان یا اتحادیه مشاوران املاک به شماره تلفن ۳۲۶۶۴۴۵۰ تماس بگیرند.

شفیعی از آماده‌سازی مراکز اسکان در نقاط مختلف مناطق پانزده‌گانه برای استقبال از گردشگران نوروزی خبر داد و گفت: امسال ۶۰ تا ۲۵۰ جلیقه‌پوش در سطح شهر به اسکان مسافران نوروزی می‌پردازند.

آماده سازی ۲۰ خوابگاه دانشجویی برای اسکان مسافران

وی با بیان اینکه نوروز امسال تمامی خوابگاه‌های دانشجویی سطح شهر زیرمجموعه دانشگاه اصفهان خواهد بود، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۰ خوابگاه دانشجویی با ظرفیت ۲ هزار نفر شب خواب برای اسکان مسافران تعبیه شده است.

شفیعی ادامه داد: در باغ فدک نیز پیش‌بینی لازم برای ورود ۳ هزار خودروی مسافران انجام شده، همچنین مکاتبه‌ای با مناطق پانزده‌گانه شهرداری انجام شده است تا برای آماده سازی ۳۰ ورزشگاه سرپوشیده جهت اسکان اقدامات لازم انجام شود.

مسؤول کمیته استان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه در صورت نیاز از ظرفیت محل سابق نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، مصلی و سیلوی منطقه ۶ شهرداری برای اسکان مسافران نوروزی استفاده می‌شود، گفت: نوروز سال گذشته یک میلیون و ۸۰ هزار مسافر شب خواب طی ۱۷ شب در شهر اصفهان اسکان داشتند که این آمار ۳۰ درصد افزایش را نسبت به سال‌های قبل نشان می‌دهد.

اخبار مرتبط:
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است
۲۲۱ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه سمیرم و لنجان پیش بینی شده است

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: برای مرحله دوم انتخابات در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان۲۲۱ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است.

بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است
بارش شدید باران در راه است/ هلال احمر در حالت آماده باش است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در پی هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید باران در سطح کشور، نیروهای امدادی هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند.

مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور
مجلس حقوق کارگر را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند/ کاهش امنیت حرفه‌ای نیروی کار کشور

رییس کانون کارفرمایان استان اصفهان گفت: مجلس موظف است که شرایط حقوق کارگران را بر مبنای نرخ تورم تعیین کند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است