کد خبر : 284566
انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۱ - 16:04
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

جبهه «صبح ایران» اعلام موجودیت کرد/ رائفی پور، سعید محمد و محمد رضا دور هم جمع شدند

در آستانه برگزاری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی جبهه صبح ایران به دبیر کلی علی‌اکبر رائفی‌پور اعلام موجودیت کرد.

جبهه «صبح ایران» اعلام موجودیت کرد/ رائفی پور، سعید محمد و محمد رضا دور هم جمع شدند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایسنا نوشت: علی‌اکبر رائفی پور دبیرکل جبهه صبح ایران در نشستی خبری که پیش از ظهر سه‌شنبه اول اسفند ۱۴۰۲ در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران و با حضور سعید محمد فعال سیاسی برگزار شد، اعلام کرد: جبهه صبح ایران جبهه‌ای سیاسی است که طی روزهای گذشته تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه این جبهه بصورت ویژه برای انتخابات پیش رو برنامه دارد، افزود: این جبهه دارای ۳ بخش است؛ بخش اول مشخصاً کار سیاسی انجام می‌دهد و بخش دوم ناظران و امین‌های مردمی هستند؛ عزیزانی در این بخش حضور دارند که آقایان سعید محمد و حجت‌الاسلام شجاعی و محمدرضا غلامرضا از جمله آنها هستند. بخش سوم جبهه نیز شامل همراهان و هوادارن است.

دبیر کل جبهه صبح ایران با بیان اینکه «انتخابات پیش رو هدف کوتاه مدت است و بنای ما بر این است که جریان متفاوتی در فضای سیاسی کشور ایجاد شود»، اظهار کرد: آنچه برای ما مهم است گفتمان است و امروز خوشحالم که تمام جریانات سیاسی برای جلب مخاطب از شفافیت صحبت می‌کنند که این موجب افتخار است.

رائفی پور با تاکید بر اینکه مجلس پیش رو باید تصمیمات مهمی بگیرد که سرنوشت آینده را مشخص می‌کند، گفت: برای عضویت در جبهه صبح ایران کسانی را قبول می‌کنیم که تعهدنامه ما را امضا کنند و جلوی دوربین بنشینند و سوگند بخورند. چنانچه آنهایی که خود را رقیب ما می‌دانند، تعهدنامه ما را امضا کنند، احتمال اینکه کاندیدای آنها در لیست ما حضور داشته باشد، وجود دارد.

اخبار مرتبط:
حمله تازه رائفی‌پور به قالیباف و شمخانی I ببینید
حمله تازه رائفی‌پور به قالیباف و شمخانی I ببینید

ویدئویی از حمله تند رائفی پور به قالیباف و شمخانی را در فضای مجازی جنجالی شد.

تخلف جدید شهردار انقلابی؛ زاکانی قبل از تایید فرمانداری با چینی‌ها قرارداد بست I بخوانید
تخلف جدید شهردار انقلابی؛ زاکانی قبل از تایید فرمانداری با چینی‌ها قرارداد بست I بخوانید

سیدجعفر تشکری هاشمی ابهامی جدید به قرارداد 2 میلیارد یورویی شهرداری تهران با چینی‌ها وارد می‌کند و می‌گوید که که هنوز لایحه مصوب شورای شهر که به شهرداری اجازه می‌داد از چین ناوگان حمل و نقل عمومی وارد کند، در فرمانداری تایید نشده است!

افزایش ۴۰درصدی بودجه دانشگاه طلاب خارجی در ایران
افزایش ۴۰درصدی بودجه دانشگاه طلاب خارجی در ایران

روزنامه اعتماد نوشت: «جامعه المصطفی العالمیه» یکی از نهادهای مذهبی در ایران است که کارویژه آن پذیرش و تعلیم و تربیت طلاب غیر ایرانی است. جامعه‌المصطفی در جدول 7، حدود یک هزار و 226 میلیارد تومان بودجه دارد که نسبت به سال 1402، نزدیک به 40 درصد افزایش داشته است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است