کد خبر : 284349
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - 17:20
دسته‌بندی : سیاسی
چاپ

بادامچیان: در تهران تعدد لیست اصولگرایان داریم

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان این‌که «تعدد لیست اصولگرایان در تهران داریم» گفت: موتلفه اسلامی مدتی است که فهرست استان‌ها را در یک تفاهم با همه یاران خوب نظام و انقلاب در استان‌ها از بین نامزد‌ها تعیین کرده است.

بادامچیان: در تهران تعدد لیست اصولگرایان داریم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ایسنا نوشت: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان این‌که «تعدد لیست اصولگرایان در تهران داریم» گفت: موتلفه اسلامی مدتی است که فهرست استان‌ها را در یک تفاهم با همه یاران خوب نظام و انقلاب در استان‌ها از بین نامزد‌ها تعیین کرده‌است.

اسدالله بادامچیان در نشست خبری درباره آخرین رایزنی‌ها درباره لیست ۳۰ نفره تهران گفت: تصور ما این بود که امروز تقریبا تحلیف فهرست‌ها روشن می‌شود، اما هنوز فهرست انتخاباتی گروه‌های گوناگون تایید نشده است.

وی ادامه داد: موتلفه اسلامی مدتی است که فهرست استان‌ها را در یک تفاهم با همه یاران خوب نظام و انقلاب در استان‌ها از بین نامزد‌ها تعیین کرده و تقریبا هفته گذشته به فهرست نهایی و قطعی در سراسر کشور رسیدیم که منتظر آغاز رقابت انتخاباتی هستیم.

وی توضیح داد: بر همین اساس دبیر موتلفه در استان تهران، آقای ترقی و پورابراهیمی از اعضای شورای مرکزی موتلفه حضور داشتند. از آقای انبارلویی خواستم که در شورای منتخب برای تعیین نمایندکان حضور پیدا کنند؛ لذا ما تعامل با شورای ائتلاف داشتیم. اکنون منتظریم که آن‌ها چه می‌کنند و بعد تصمیم نهایی‌مان را اعلام کنیم.

بادامچیان بیان کرد: اگر لیست معرفی شده را انتخاب اصلح دانستیم مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم.

شاید حدود ۷ نفر از بانوان در فهرست ۳۰ نفره شورای وحدت در تهران باشند

وی درباره شورای وحدت گفت: بنده عضو عالی شورای وحدت هم هستم؛ در آن جا صحبت جدی داشته و در حال بررسی هستیم و امروز صبح هم بحث می‌کردیم و در بخش مربوط به بانوان به نتیجه رسیدیم که شاید حدود ۷ نفر از بانوان در فهرست ۳۰ نفره شورای وحدت در تهران باشند. در حال بحث و گفتگو برای حضور جوانان و نیرو‌های گوناگون در فهرست واحد هستیم.

دبیر کل حزب موتلفه بیان کرد: پیش‌بینی‌ام این است که در این دوره کثرت نامزد و افراد داریم به طوری که شاهد ثبت نام‌ها و تائید صلاحیت‌های گسترده هستیم و برای اولین بار بیشتر از ۱۵ هزار نفر را از حدود ۲۰ هزار کاندیدا احراز صلاحیت کردند. امیدواریم در این چند روز، همه دوستان کسانی که طبق رهنمود دیروز رهبری برای انتخاب اصلح به جمع بندی برسند. ما هم اگر احساس کردیم این افراد اصلح از دیگران هستند در شورای مرکزی موتلفه تصمیم گیری می‌کنیم.

اخبار مرتبط:
انسیه خزعلی: ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بود
انسیه خزعلی: ورود بانوان به ورزشگاه تصمیم نظام بود

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ورود بانوان به ورزشگاه با شرط وجود زیرساخت‌های لازم و اجرای دستورالعمل‌های مصوب، تصمیم نظام بوده است.

نماینده مجلس: کشف حجاب، اقدامی سازماندهی شده است
نماینده مجلس: کشف حجاب، اقدامی سازماندهی شده است

نماینده مردم کرج در مجلس گفت: ما بر این باوریم اگر با برنامه وارد میدان شویم و جلوی افرادی که سازماندهی شده کشف حجاب می‌کنند گرفته شود  پدیده بی‌حجاب در کوتاه‌ مدت از جامعه جمع خواهد شد.

قدیری‌ابیانه، فعال اصولگرا: برخی مردها می‌خواهند با شورت به خیابان بیایند / مردم باید قدردان نظام باشند/ برخی زنان برای وقاحت حدی قائل نیستند
قدیری‌ابیانه، فعال اصولگرا: برخی مردها می‌خواهند با شورت به خیابان بیایند / مردم باید قدردان نظام باشند/ برخی زنان برای وقاحت حدی قائل نیستند

یک چهره سیاسی اصولگرا مدعی شد: با هنجارشکنی‌هایی که پس از ماجرای مهسا امینی در کشور رخ داد کسانی که قبلا طرفدار آزادی پوشش بودند هم به حجاب معتقد شده اند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است