کد خبر : 284276
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۳۰ - 12:01
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

امباپه با رئال مادرید قرارداد امضا کرد

نشریه مارکا در خبری فوری اعلام کرد قرارداد امباپه با رئال مادرید به امضا رسیده است.

امباپه با رئال مادرید قرارداد امضا کرد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ اعتمادآنلاین نوشت: مارکا نوشت، امباپه مهاجم فرانسوی دو هفته پیش با مادرید قرارداد بسته است. امباپه برای پنج فصل قرارداد امضا کرده و دستمزد او بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون خالص سالانه به اضافه پاداش خواهد بود.

کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن چند روز پیش با رئال مادرید قرارداد بسته است. بر اساس همین اطلاعات، امباپه برای پنج فصل قرارداد امضا کرده است. ناصر الخلیفی روز سه‌شنبه قبل با رئیس پاری‌سن‌ژرمن ملاقات کرد تا به او اطلاع دهد که امباپه تصمیم نهایی را گرفته است.

الخلیفی قبلاً مشکوک بود که امباپه دور از چشم آنها اقدام به انجام کاری کرده باشد و بعد فهمید ستاره فرانسوی تیمش قبلاً قراردادی با رئال برای پنج سال آینده امضا کرده است.

البته امباپه هیچگاه مخفی نکرده بود که دوست دارد به مادرید برود. حال از اول جولای او در مادرید خواهد بود. به این ترتیب سریال این مرد فرانسوی با پاریسی‌ها پس از چندین تابستان داغ به پایان رسید.

مدیر کل رئال مادرید، خوزه آنخل سانچز، فردی است که مذاکرات رئال را با یک هدف مشخص هدایت کرده: بستن قرارداد در ماه فوریه.

سانچز می‌خواست از اتفاقاتی که در تابستان‌های گذشته رخ داد دوری کند. مثل تابستان قبل که به نظر می‌رسید همه چیز انجام شده بود اما در نهایت خرید امباپه برای مادرید محقق نشد. طبق گزارش مارکا، دستمزد امباپه بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون خالص سالانه به اضافه پاداش برای گلزنی، جام و… خواهد بود. همچنین نشریه مارکا یادآوری می‌کند که با ورود آزاد بازیکن فرانسوی سانچز پاداش امضا را دریافت می‌کند، اگرچه رقم خاصی ذکر نشده است.

به یاد داشته باشید که وقتی امباپه و مادرید در سال ۲۰۲۲ به توافق رسیدند، پاداش انتقال ۱۳۰ میلیونی مدنظر بود که مارکا اشاره می‌کند در این قرارداد جدید رقم کمی کاهش یافته است.

دستمزد امباپه در رئال نیمی از چیزی است که او در پی اس جی دریافت می‌کند.

پس از اتفاقاتی که در تابستان‌های اخیر رخ داد، امباپه می‌دانست که برای امضای قرارداد با مادرید باید از تیم فرانسوی کنار برود. از این نظر، مرد فرانسوی خواهان یک تغییر ورزشی بود و در این تغییر او شاهد کاهش درآمد خود خواهد بود. با این حال، اطرافیان این بازیکن متقاعد شده‌اند که به عنوان یک بازیکن مادریدی پول بیشتری به شکل اسپانسر به دست خواهد آمد و تفاوت با PSG در نهایت جبران خواهد شد.

اخبار مرتبط:
آندرانیک تیموریان خطاب به وحید امیری: موتور براوو هم نیستی!
آندرانیک تیموریان خطاب به وحید امیری: موتور براوو هم نیستی!

آندرانیک تیموریان بازیکن سابق تیم ملی و استقلال پس از خراب کردن پنالتی توسط وحید امیری جمله جالبی به این بازیکن گفت.

دختران فوتبال ایران قهرمان کافا شدند
دختران فوتبال ایران قهرمان کافا شدند

تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران به عنوان قهرمانی کافا دست پیدا کرد.

تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران که با صعود به نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود، در دیدار فینال این مسابقات تایلند را شکست داد و برای سیزدهمین بار قهرمان شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است