کد خبر : 283952
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۸ - 19:56
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

نقوی‌حسینی، فعال اصولگرا: قرار بود دولتِ رئیسی، دولت محرومان باشد، اما کدام وزیر پایین‌تر از خیابان انقلاب زندگی می‌کند؟

فعال سیاسی اصولگرا گفت: امروز مردم می پرسند دولتمردان و نمایندگان مجلس که شعار ساده زیستی سر می دهند هم اکنون در کدام منطقه تهران زندگی می کنند و چه نوع خانه هایی دارند؟ قرار بود دولت آقای رئیسی، دولت محرومان باشد اما کدام وزرا پایین تر از خیابان انقلاب و در مناطق 16، 17 و 18 می نشینند؟

نقوی‌حسینی، فعال اصولگرا: قرار بود دولتِ رئیسی، دولت محرومان باشد، اما کدام وزیر پایین‌تر از خیابان انقلاب زندگی می‌کند؟

به گزارش سایت خبری مدارا؛ نامه نیوز نوشت: مردم درباره سبک زندگی مسئولان سئوال دارند؛ هر چه به زمان انتخابات نزدیک تر می شود حساسیت افکار عمومی نسبت به رفتار و زندگی فرزندان مسئولان بیشتر می شود. حال این سئوال پیش می آید که علت این مسئله چیست؟

سیدحسین نقوی‌حسینی درباره گفت: مردم به سبک زندگی فرزندان برخی مسئولان اعتراض دارند و علت اعتراض را هم این طور بیان می کنند که «وقتی مسئولان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس سر می دهند؛ چرا تعداد زیادی از فرزاندان مسئولان آنجا هستند، در آن کشورها زندگی می کنند، ازدواج می کنند، تحصیل می کنند یا حتی زایمان می کنند».

وی افزود: متأسفانه وقتی مسئولان در مواجهه با سئوالات مردم درباره سبک زندگی فرزندان شان مواجه می شوند، می گویند «مگر به فلان کشور رفتن گناه است یا رفتند درس بخوانند چون در ایران این رشته نبود». این توضیح مردم را قانع نمی کند و حتی سئوالات دیگری برای شان به وجود می آید چون در گفته ها و عمل تعارض می بینند.

این فعال سیاسی با اشاره به تناقض بین شعار و عمل برخی مسئولان یادآور شد: این مسئولان شعار تلاش برای دستیابی به تمدن اسلامی و دولت اسلامی سر می دهند اما فرزندان شان در کشورهای غربی زندگی می کنند. طبیعتا این تناقض برای افکارعمومی سئوال برانگیز می شود.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی جامعه ایران ادامه داد: وقتی مردم می بینند، هر روز وضع تورم حادتر، سفره شان کوچکتر و مشکلات معیشتی شان بیشتر می شود و حتی نمی توانند از پس ضروریات زندگی شان بر آیند اما فرزندان مسئولان از زندگی مرفه، امکانات خوب، تحصیلات در دانشگاه های مشهور و امکانات روز جهانی برخوردار هستند، این مسئله به آنها فشار ذهنی می آورد. طبیعتا در چنین فضایی سئوالات مردم مضاعف می شود.

نقوی با بیان اینکه برای تأمین زندگی فرزندان برخی مسئولان در خارج کشور ارز و سرمایه کشور هزینه می شود، تأکید کرد: در واقع مسئولان اینجا کسب درآمد دارند اما این درآمد را در کشورهای غربی هزینه می کنند. امروز مردم می پرسند دولتمردان و نمایندگان مجلس که شعار ساده زیستی سر می دهند هم اکنون در کدام منطقه تهران زندگی می کنند و چه نوع خانه هایی دارند؟ قرار بود دولت آقای رئیسی، دولت محرومان باشد اما کدام وزرا پایین تر از خیابان انقلاب و در مناطق ۱۶، ۱۷ و ۱۸ می نشینند؟

این نماینده ادوار مجلس درباره راهکار حل این مسئله گفت: مجلس باید قانونی تصویب کند و در آن ضرب الاجلی بگذارد تا مسئولان فرزندان شان را به کشور بازگردانند یا خودشان استعفا دهند و از مسئولیت کنار بروند. این چنین طرحی را در مجلس دهم پیگیری می کردم اما به عمر آن مجلس قد نداد. امیدوارم مجلس آینده چنین موضوعی را پیگیری کند.

اخبار مرتبط:
پیشنهاد وام و خودرو به نمایندگان مجلس در ازای رای دادن به ریاستِ قالیباف
پیشنهاد وام و خودرو به نمایندگان مجلس در ازای رای دادن به ریاستِ قالیباف

هنوز دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم برگزار نشده اما سطح تنش‌ها بین برخی جریانات اصولگرا و قالیبافی‌ها درباره ریاست بالا گرفته است و صحبت از اتهامات جدید در میان است.کامران غضنفری که جزو منتخبان تهران برای ورود به مجلس دوازدهم است در یادداشتی که اخیرا منتشر کرده، مدعی دادن وعده‌هایی از جنس وام و خودرو و عضویت در کمیسیون مورد علاقه در عوض رأی دادن به ریاست قالیباف شده است.

فکر می‌کنند با کُند کردن اینترنت، مَردم سراغ ابزار‌های داخلی می‌روند
فکر می‌کنند با کُند کردن اینترنت، مَردم سراغ ابزار‌های داخلی می‌روند

رئیس کمیسیون نوآوری و تحول و بهره وری اتاق بازرگانی، درباره تلاش وزارت ارتباطات برای اجرا صد درصدی شبکه ملی اینترنت اظهار داشت: ما چیزی به نام زیرساخت ملی اینترنت را نیاز داریم و در ذات خود چیز بدی نیست. مشکل اینجاست که یک طرز فکر اشتباهی وجود دارد که عده‌ای معتقدند باید اینترنت جهانی را محدود کنیم. طبق اسناد مرکز ملی فضای مجازی گفته شده است که حدوداً پهنای باند داخلی ۷۰ درصد و خارجی ۳۰ درصد باشد.

نماینده مجلس از تشکیل ستاد حجاب در کشور خبر داد
نماینده مجلس از تشکیل ستاد حجاب در کشور خبر داد

محمدتقی نقدعلی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله اول را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است