کد خبر : 283629
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ - 14:25
دسته‌بندی : پیشنهاد سردبیر، سیاسی
چاپ

سایت مدارا:

قالیباف دلیل اینکه چرا نام پسرش را الیاس گذاشته را گفت

رئیس مجلس با بیان خاطره‌ای از دوران جنگ دلیل اینکه چرا نام پسر بزرگش را الیاس گذاشته را توضیح داد.

قالیباف دلیل اینکه چرا نام پسرش را الیاس گذاشته را گفت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدباقر قالیباف سال ۱۳۹۱ در جمع همرزمان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس در مشهد مقدس، از سردار شهید ابوالفضل رفیعی خاطره ایی نقل کرد که برای حاضرین جالب بود.

او درباره نامگذاری فرزند بزرگش الیاس، گفت: شهید ابوالفضل رفیعی سیج از همرزمان و فرماندهان بسیجی دوران هشت سال دفاع مقدس،در سال ۱۳۶۲ درعملیات خیبر شدیداً زخمی شده بود به طوری که پشتش پر از ترکش بود که شهید به شوخی به همسنگراش می گفت،عراقیها مفتکی پشتمو آیینه کاری کردند و سعی میکرد همرزمان رو از نگرانی دربیاره ولی به هرحال دوستان ایشان شدیداً نگران حال وی بودند.

در همان شب عملیات شهید رفیعی تاکید کرد به دلیل اینکه اسمش ابوالفضل است همواره دوست داشته در لب فرات همچون حضرت ابوالفضل(ع) به شهادت برسد و چون قبلاً خواب نحوه شهادتشو دیده بود از این موضوع هم کاملاً مطمئن بود که به آرزویش خواهد رسید.

محمدباقر قالیباف در ادامه نقل این داستان ادامه داد: بنده وحاج اکبر نجاتی(هم سنگر و هم رزم شهید رفیعی که هم اکنون در مشهد زندگی می کنند) در شب شهادت ایشان، موضوعی را از شهید رفیعی شنیدیم که برایمان عجیب بود.

وی گفت: شهید بسیار دوست داشته ، اسم فرزندش را الیاس بگذارد و چون فرزند پسری نداشته و به قول خودش ،فردا به شهادت خواهد رسید از ما خواست هر کدام زودتر صاحب فرزند پسر شد، اسم فرزندش را الیاس بگذارد .

قالیباف گفت: ما هم به ایشان قول دادیم که یقیناً به این سفارش عمل خواهیم کرد و دقیقاً همانطور که خبرش را داده بود فردای آنروز در کنار رود فرات با اثابت گلوله به سرش به شهادت رسید و بعد از آن بنده و حاج اکبر نجاتی صاحب فرزند پسر شدیم و هر دوی ما اسم فرزندمان را الیاس گذاشتیم.

اخبار مرتبط:
نشریه روزانه سپاه: نتیجه انتخابات جمعه می‌تواند ترکیب هیئت رئیسه مجلس را تغییر دهد
نشریه روزانه سپاه: نتیجه انتخابات جمعه می‌تواند ترکیب هیئت رئیسه مجلس را تغییر دهد

نشریه وابسته به معاونت سیاسی سپاه نوشت: 45 صندلی نیز میزان کمی نیست که بتوان از کنار آن به راحتی گذشت. این تعداد می‌تواند یک اقلیت مؤثر در مجلس را شکل دهد که در سامان دادن به بخشی از تصمیمات مجلس مؤثر باشند. می‌تواند ترکیب هیئت رئیسه مجلس را تغییر دهد و در شکل‌گیری ترکیب کمیسیون‌های مجلس نیز مؤثر باشد.

زاکانی اعطای وام میلیاردی به مدیران شهرداری را تایید کرد
زاکانی اعطای وام میلیاردی به مدیران شهرداری را تایید کرد

شهردار تهران گفت: اختصاص برخی از املاک و خانه‌ها به مدیران شهرداری که در دوره‌های پیشین صورت می‌گرفت امری ناعادلانه بود، اما ما سعی کردیم به جای این کار برای مدیران شاغل در شهرداری که فاقد مسکن بودند، وام با بهره بانکی در نظر بگیریم.

بیژن نوباوه: مشاوران قالیباف در بودجه دخالت می‌کنند
بیژن نوباوه: مشاوران قالیباف در بودجه دخالت می‌کنند

نماینده تهران در مجلس گفت: متاسفانه در مجلس یازدهم ما چند مورد از نزدیک مشاهده کردیم و این مساله بسیار آزاردهنده بود اینکه بعضی از کارمندان مرکز پژوهش‌ها هنگام بررسی بعضی از طرح‌ها و یا لوایح، اعمال نفوذ‌های فردی و سیاسی می‌کردند.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است