کد خبر : 283527
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ - 22:11
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان:

مدرسه برکت در نائین افتتاح شد

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان از راه‌اندازی مدرسه برکت در نائین خبر داد.

مدرسه برکت در نائین افتتاح شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ ناصر فتحی ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اداره‌کل نوسازی مدارس استان اصفهان در دهه فجر امسال تعداد ۳۰ پروژه آموزشی را با ۱۵۵ کلاس با اعتبار ۱۹۸ میلیارد تومان با مساحت ۲۱۵ هزار مترمربع تحویل دانش آموزان استان اصفهان داده است. همچنین در کنار این پروژه‌ها، تعداد دو هزار و ۸۰۰ کلاس در مدارس استاندارد سازی شده است که هزار و ۲۰۰ کلاس آن مربوط به سال جاری است که بخشی از آن تحویل دانش آموزان داده شده است.

به نوشته مهر؛ وی با اشاره به سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به نائین افزود: مدرسه پسرانه برکت شهر بافران در جریان سفر مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستان نائین با اعتبار نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: بخشی از هزینه این پروژه خاص در شهر بافران به کمک بنیاد برکت زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بخش دیگر از منابع دولتی تأمین شده است.

وی افزود: این مدرسه دارای ۶ کلاس آموزشی، کارگاه فناوری، آزمایشگاه، سالن چند منظوره با مساحت ۷۵۰ مترمربع و ۱۹۰ متر مربع دیوارکشی و هزار و ۸۰۰ مترمربع محوطه سازی است.

فتحی خاطرنشان کرد: در کنار این مدرسه در شهر بافران، خیر بزرگواری ساخت ۱۰۰ درصد یک مدرسه ۶ کلاسه را آغاز کرده است که امیدواریم در سال ۱۴۰۳ شاهد تحویل آن به دانش آموزان عزیز بافران باشیم.

اخبار مرتبط:
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت
طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است