کد خبر : 283127
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۱ - 23:12
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

کارشناس مسوول پیش‌بینی هوای استان اصفهان:

فردا نیمه جنوبی اصفهان بارانی می‌شود / افزایش ۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: به دنبال گذر موج از روی کشور روز یکشنبه در جنوب استان اصفهانبارش خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

فردا نیمه جنوبی اصفهان بارانی می‌شود / افزایش ۲ درجه‌ای دما

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمدرضا رفیعی با اشاره به بررسی نقشه‌های پیش‌بینی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر گذر موج از روی کشور و جوی نسبتاً پایدار بر روی استان اصفهان طی امروز و فردا است.

به نوشته مهر؛ وی افزود: بر این اساس طی این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت قسمتی تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر و ورزش باد است.

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به اینکه به دنبال گذر موج از روی کشور روز یکشنبه در جنوب استان بارش خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: از روز دوشنبه جوی پایدار بر روی استان حاکم خواهد شد.

وی با بیان اینکه کمینه دمای هوای استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق یک تا ۲ درجه افزایش خواهد داشت، اضافه کرد: در این بازه زمانی بادرود با دمای ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای ۶ درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان پیش بینی می‌شود.

اخبار مرتبط:
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد

نخستین مرکز الگوی جامع «بازتوانی معتادان» کشور در محمودآباد اصفهان پس از یک و نیم سال تعطیلی بازگشایی شد.

۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان
افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: محبوس شدن در آسانسور در هفته گذشته بیشترین افزایش موارد محبوسی در اماکن بسته را به خود اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است