کد خبر : 281959
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ - 10:20
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

سارقان آخر هفته منازل اصفهانی‌ها دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان منزل و کشف 10 میلیارد ریال اموال مسروقه از مخفیگاه آنان خبر داد.

سارقان آخر هفته منازل اصفهانی‌ها دستگیر شدند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حسین ترکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل در منطقه جنوب شهر اصفهان موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ویژه کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

به نوشته فارس؛ وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در صحنه‌ها ردپای باندی ۴ نفره را در این سرقت‌ها به دست آورده و با شناسایی هویت اصلی آنان دریافتند که این افراد جزو مجرمان غیربومی و در حرکت هستند که آخر هفته‌ها در استان اصفهان دست به سرقت می‌زنند.

ترکیان تصریح کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، منزل اجاره‌ای متهمان در شهر اصفهان شناسایی و در عملیاتی ضربتی هر ۴ متهم دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: در بازرسی از محل سکونت و مخفیگاه سارقان آلات و ادوات سرقت، یک قبضه اسلحه کُلت کمری و مقادیری اموال مسروقه به سرقت رفته از منازل مردم شامل لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، نقره جات به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به ۱۲ فقره سرقت در منطقه جنوب شهر اصفهان اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و سارقان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

اخبار مرتبط:
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد

نخستین مرکز الگوی جامع «بازتوانی معتادان» کشور در محمودآباد اصفهان پس از یک و نیم سال تعطیلی بازگشایی شد.

۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان
افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: محبوس شدن در آسانسور در هفته گذشته بیشترین افزایش موارد محبوسی در اماکن بسته را به خود اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است