کد خبر : 281838
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۱ - 13:22
دسته‌بندی : ورزشی
چاپ

سرمربی جدید رم، سردار آزمون را می‌خواهد

سردار آزمون در دور برگشت هم در ترکیب رم به میدان می آید و بر اساس بند مهمی که در قراردادش وجود دارد،نمی تواند اردوی این تیم را ترک کند.

سرمربی جدید رم، سردار آزمون را می‌خواهد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ خبرورزشی نوشت: در چند روز اخیر رسانه‌های مختلف از جمله خبرنگار مطرح ایتالیایی یعنی فابریتزیو رومانو تایید کردند که دو باشگاه آندلسی سویا و رئال بتیس خواهان به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی هستند و قصد دارند سردار را برای تقویت فاز هجومی خود به خدمت بگیرند.

آزمون البته به عنوان بازیکن قرضی از لورکوزن به رم آمده اما در قرارداد بین سردار آزمون و باشگاه ایتالیایی و توافقی که دو باشگاه داشته‌اند، مقرر شد سردار آزمون تا پایان فصل جاری پیراهن رم را برتن داشته باشد و پیشنهادات بهتر به سردار آزمون و باشگاه آلمانی نمی‌تواند این توافق را بر هم بزند.

البته مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با باشگاه لورکوزن تاکید کرده از شرایط خود در تیم رم راضی است و دوست دارد تا پایان قراردادش با این تیم در رم بماند. با این حساب باید گفت سردار آزمون در تعطیلات زمستانی تیم خود را تغییر نخواهد داد. البته باید به این نکته هم اشاره کرد؛ دانیله دروسی سرمربی جدید رم هم خطاب به مدیران باشگاه اعلام کرده به وجود سردار آزمون در ادامه مسیر نیازمند است و به این بازیکن اجازه ترک اردوی تیم را نخواهد داد.

اخبار مرتبط:
آندرانیک تیموریان خطاب به وحید امیری: موتور براوو هم نیستی!
آندرانیک تیموریان خطاب به وحید امیری: موتور براوو هم نیستی!

آندرانیک تیموریان بازیکن سابق تیم ملی و استقلال پس از خراب کردن پنالتی توسط وحید امیری جمله جالبی به این بازیکن گفت.

دختران فوتبال ایران قهرمان کافا شدند
دختران فوتبال ایران قهرمان کافا شدند

تیم ملی فوتبال دختران جوان ایران به عنوان قهرمانی کافا دست پیدا کرد.

تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتسال ایران که با صعود به نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت های آسیا صعودش به جام جهانی را قطعی کرده بود، در دیدار فینال این مسابقات تایلند را شکست داد و برای سیزدهمین بار قهرمان شد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است