کد خبر : 281730
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ - 23:09
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

بهره‌برداری از ۱۳۰ پروژه کشاورزی در استان اصفهان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: در دهه فجر ۱۳۰ پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر 522 میلیارد تومان در سطح استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از ۱۳۰ پروژه کشاورزی در استان اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهرداد مرادمند، رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان با اشاره پروژه‌های قابل افتتاح بخش کشاورزی به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته و به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، طرح‌های متعددی در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسند.

به نوشته فارس؛ وی ادامه داد: در دهه فجر سال جاری، ۱۳۰ پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۵۲۲ میلیارد تومان در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسند که عمده اعتبار اجرای این طرح‌ها توسط بخش خصوصی تامین شده و نشان‌دهنده استقبال سرمایه‌گذاران استان از فعالیت در بخش کشاورزی است.

مرادمند تصریح کرد: این طرح‌ها زمینه ایجاد اشتغال برای ۲۶۶ نفر و تثبیت اشتغال ۶۹۸ نفر را فراهم می‌سازد و ۱۰۵۳۳ خانوار بهره‌بردار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی اصفهان عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی و نیازسنجی‌های صورت گرفته، پروژه‌ها دارای تنوع هستند و پراکندگی آنها در شهرستان‌های مختلف استان مورد توجه قرار گرفته تا شاهد افتتاح این طرح‌ها در نقاط مختلف استان باشیم.

وی گفت: شهرستان‌های چادگان، اصفهان، دهاقان و تیران و کرون بیشترین تعداد پروژه‌های آماده بهره‌برداری را به خود اختصاص داده‌اند.

اخبار مرتبط:
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش‌های رگباری پنجشنبه در اصفهان پیش بینی شده و از این رو دستگاه‌های امدادی در حالت آماده باش هستند.

کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند

فرماندار اصفهان گفت: کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر، ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می‌کنند.

ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از این مبلغ از محل اعتبارات ملی تأمین شده و برای ایمن‌سازی به ۱۰ برابر این اعتبار نیاز داریم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است