کد خبر : 281458
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ - 04:06
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

عضو شورای شهر اصفهان:

حکم «دستیار ویژه» در ساختار اداری شهرداری اصفهان وجود ندارد

عضو شورای شهر اصفهان گفت: برخی احکام در شهرداری به عنوان دستیار ویژه صادر می‌شود که در چارت وجود ندارد که تکلیف این احکام مشخص شود، مصلحت‌ها چیست و این موضوع پیگیری شود.

حکم «دستیار ویژه» در ساختار اداری شهرداری اصفهان وجود ندارد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ احمد شریعتی در جلسه علنی شورای شهر اصفهان با تبریک اعیاد ماه رجب و دهه مبارک فجر اظهار کرد: در هفته‌های گذشته چند تذکر دادم، نخستین آن تبدیل وضعیت ایثارگران بود. پاسخی داده شد اما موضوعی که پرسیدم مرتبط با تعهد بحث کارگری بود که در این خصوص ترک فعل صورت گرفته است اما جوابی در این خصوص داده نشد. تذکر دیگر در خصوص مأموران به شهرداری و مورد دیگر بحث حفاظت فیزیکی بود که پاسخ‌های نامفهوم و نامشخص داده شد.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: برخی احکام در شهرداری به عنوان دستیار ویژه صادر می‌شود که در چارت وجود ندارد، به عنوان مثال دستیار ویژه مسئول بازرسی که تکلیف این احکام مشخص شود، مصلحت‌ها چیست و این موضوع پیگیری شود.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تصاویری از اعضای شورای شهر اصفهان در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که آنها در مجمع نیروهای انقلاب حضور دارند از این رو به همکاران خود توصیه می‌کنم با این اقدام دینی بر گردن شماست چرا که افرادی را معرفی می‌کنید که ۴ سال سرنوشت اصفهان در دست آنها است، نباید پشیمانی ایجاد کنید و برچسبی به شورای شهر زده شود که این افراد را شورای انقلابی به مردم معرفی کرده است، مردم گلایه‌مند هستند که اعضای شورا تکلیف را مشخص می‌کنند و در این شرایط تکلیف سنگین‌تر است.

وی با انتقاد از اعلام نشدن گزارش‌های درآمدی بیان کرد: سوال این است که کمیته حسابرسی چه کرده‌است، باید گزارش حوزه درآمد و هزینه‌ها را بگیریم تا به مردم اعلام کنیم.

شریعتی تصریح کرد: هنوز در خصوص حسابرسی سال ۱۴۰۱ پاسخ نقص موارد از سوی شهرداری اعلام نشده است، تا آخر اسفند باید این گزارش داده شود و لازم است که پیگیری لازم صورت گیرد.

اخبار مرتبط:
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد

نخستین مرکز الگوی جامع «بازتوانی معتادان» کشور در محمودآباد اصفهان پس از یک و نیم سال تعطیلی بازگشایی شد.

۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان
افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: محبوس شدن در آسانسور در هفته گذشته بیشترین افزایش موارد محبوسی در اماکن بسته را به خود اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است