کد خبر : 280647
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۰۲ - 16:47
دسته‌بندی : برگزیده ها، سیاسی
چاپ

فعال اصولگرا: اگر مشارکت مردم در انتخابات پایین باشد آمریکا به ایران حمله می‌کند

انبارلویی مدعی شد: دشمن می خواهد میزان مشارکت در انتخابات به پایین ترین سطح تقلیل پیدا کند. اگر این اتفاق بیفتد آمریکا مدعی خواهد بود که نظام جمهوری اسلامی از پشتیبانی مردم برخوردار نیست و ماهیت دیکتاتوری دارد. در واقع آمریکا دنبال آن است که با تصویرسازی بهانه ای برای حمله نظامی به ایران پیدا کند.

فعال اصولگرا: اگر مشارکت مردم در انتخابات پایین باشد آمریکا به ایران حمله می‌کند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ فردانیوز نوشت: جامعه با مشکلات اقتصادی پیچیده ای دست و پنجه نرم می کند، حجم این مشکلات به حدی است که شاید فضای ذهنی بسیاری از خانواده ها از اخبار انتخابات مجلس دوازدهم دور باشد. در این میان براندازان و مشوقان تحریم انتخابات به دنبال مصادره به مطلوب شرایط هستند و این ایده را مطرح می کنند که کاهش مشارکت در انتخابات، تأیید گسست بین جامعه و نظام است اما این ادعا با واقعیتی که در جامعه ایران می گذرد هیچ همخوانی ندارد.

محمدکاظم انبارلویی درباره تلاش دشمن برای ایجاد ذهنیت گسست بین جامعه و حکومت گفت: سرویس های اطلاعاتی آمریکا، انگلیس و اسرائیل یک دستورالعملی را به اپوزیسیون ابلاغ شد تا آنها بر این هدف متمرکز باشند که هرچه زودتر به مشروعیت نظام جمهوری اسلامی پایان بدهند.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد میزان مشارکت در انتخابات به پایین ترین سطح تقلیل پیدا کند، افزود: اگر این اتفاق بیفتد آمریکا مدعی خواهد بود که نظام جمهوری اسلامی از پشتیبانی مردم برخوردار نیست و ماهیت دیکتاتوری دارد. در واقع آمریکا دنبال آن است که با تصویرسازی بهانه ای برای حمله نظامی به ایران پیدا کند. ۲ موضوع قدرت نظامی و قدرت مردمی نظام جمهوری اسلامی مانع حمله آمریکا به ایران است، آمریکا فعلا روی کاهش قدرت مردمی نظام تمرکز دارد.

این فعال سیاسی اظهار کرد: بالاخره در انتخابات دو جریان با هم رقابت می کنند، در دوران ریاست جمهوری آقای روحانی وعده هایی به مردم مخصوصا درباره برجام داده شد که وقتی ترامپ خروج از برجام را اعلام کرد، بر شدت تحریم ها و تهدیدها افزود. حالا مردم به اصلاح طلبان بدبین شدند و در دو انتخابات اخیر سرمایه اجتماعی این جریان پای صندوق رأی نیامد. حالا اصلاح طلبان کاهش سرمایه اجتماعی شان را به پای نظام فاکتور کردند و می گویند «مردم از نظام ناراضی هستند و مشارکت نمی کنند».

وی ادامه داد: اصلاح طلبان همواره در انتخابات شیوه دیو و پری را اعمال می کنند، حالا که عملکرد دولت آقای روحانی نشان داد دیو خودشان هستند حاضر نیستند اعتراف کنند شاید جریان رقیب پری باشد بلکه به بهانه نظارت استصوابی و مشکلات اقتصادی مردم را به تحریم انتخابات تشویق می کنند، حال آنکه دولت آقای روحانی عامل تحریم هایی شد که امروز زندگی مردم را تحت فشار قرار داده است. مردم هوشیارند و نشانه هایی می بینم که جامعه از تبلیغات فریبکارانه عبور کرده اند و حتما پای صندوق رأی می آیند.

اخبار مرتبط:
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است
امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بیداری دانشجویان در دانشگاه‌های غرب و آمریکا نتیجه دوراندیشی مقام معظم رهبری است که سال‌ها قبل برای جوانان اروپایی و آمریکایی نامه نوشت، ادامه داد: امام جامعه ما ۱۰ سال پیش خطاب به جوانان اروپا و آمریکا چهره پردازی سخیف بین دانشجویان و واقعیت سد عاطفی و ایران هراسی و اسلام هراسی ارا تشریح کردند.

امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید
امام جمعه قم: در اسرائیل تظاهر کنندگان تصویر رهبر معظم انقلاب را حمل کردند و شعار دادند ما را از دست نتانیاهو نجات دهید

امام جمعه قم گفت: اقدام دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا یادآورد تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در سالهای اخیر برای جوانان آمریکا و اروپا دو نامه نوشتند و در این نامه‌ها در برقراری تعامل فرهنگی مخاطب خود را جوانان قرار دادند و تلاش شد تا راهبرد بیداری در غرب پدید آید.

امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است
امام جمعه تهران: در راهبرد دفاعی ایران، توسعه و گسترش جنگ تعریف نگردیده است

خطیب موقت نماز جمعه تهران عنوان کرد: ایران در این عملیات محدود، قدرت فرماندهی خود را در هدایت پیچیده‌ترین، گسترده‌ترین و پیشرفته‌ترین عملیات پهپادی و موشکی در بالاترین سطح از دقت به نمایش گذاشت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است