کد خبر : 280368
انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ - 10:24
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان:

سهم مشارکت دولت در پروژه کنارگذر شرق اصفهان ۵۰ درصد شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: سهم مشارکت دولت در پروژه کنارگذر شرق اصفهان از ۳۰ درصد به ۵۰ درصد افزایش یافت.

سهم مشارکت دولت در پروژه کنارگذر شرق اصفهان ۵۰ درصد شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مهران زینلیان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پروژه کنارگذر شرق اصفهان سهم دولت ۳۰ درصد و سهم سازمان همیاری شهرداری‌های استان ۷۰ درصد بود.

به نوشته مهر؛ وی ادامه داد: اما باتوجه به اینکه بار مالی مضاعفی برای سازمان همیاری شهرداری‌های اصفهان داشت، پیگیری‌های لازم از طرف مدیریت استان در سطح ملی انجام شد که این سهم به صورت ۵۰ درصد برابر در نظر گرفته شود بدین معنا که ۲۰ درصد به سهم مشارکت دولت افزوده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار کرد: هدف از اضافه کردن سهم دولت در این طرح، کمک به شهرداری‌های استان است تا این پروژه با سرعت بیشتری تکمیل شود و به چرخه خدمت رسانی درآید.

وی ضمن اشاره به سفر معاون اجرایی رئیس‌جمهور به استان اصفهان در هفته‌های اخیر و طرح این موضوع در پروژه‌های کلان عمرانی استان، بیان کرد: این مصوبه هفته گذشته توسط معاون اول رئیس‌جمهور ابلاغ و در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است پیش از این محسن منصوری معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان اصفهان و بازدید از پروژه‌های کلان عمرانی استان، گفت: «هدف‌گذاری دولت سیزدهم این است که کنار گذر شرق اصفهان و آزادراه شهید حجازی تا پایان دولت به افتتاح و بهره‌برداری برسد.»

اخبار مرتبط:
زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد

رییس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز
آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: کار تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز حاج حمیدرضا سلامتیان در اصفهان آغاز شد.

چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: نزدیک به چهار هزار نفر در شهرستان اردستان مبتلا به بیماری دیابت هستند که ضرورت دارد به این مهم توجه شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است