کد خبر : 280182
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ - 12:38
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

معاون حقوقی اداره کل راه و شهرسازی اصفهان خبرداد؛

صدور حکم قضایی برای رفع تصرف از ۳۲۰۰ هکتار زمین دولتی در اصفهان

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: سال جاری تاکنون ۶۹۶ رای قضایی به نفع دولت برای رفع تصرف ۳ هزار و ۲۴۹ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان اخذ شد.

صدور حکم قضایی برای رفع تصرف از ۳۲۰۰ هکتار زمین دولتی در اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ محمد کیانی با بیان اینکه رسیدگی قاطع به موضوع زمین‌خواری و تثبیت مالکیت اراضی ملی در اولویت است، اظهار داشت: به موجب دست درازی به ۲۸ هکتار از اراضی دولتی استان، از ابتدای سال‌جاری تا کنون ۴۷ مورد طرح دعوی و پرونده حقوقی نسبت به تصرفات غیر مجاز اراضی دولتی علیه اشخاص متخلف تشکیل شده است.

به نوشته مهر؛ وی افزود: با پیگیری‌های حقوقی از سوی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در راستای رفع تصرف اراضی ملی استان و با حمایت جدی دستگاه قضائی در این خصوص، امسال، ۶۹۶ رأی قضائی به نفع دولت و بیت المال اخذ شد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه این آرا قضائی مربوط به پرونده‌های مهم و حساس اختلافی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با متصرفان و زمین‌خواران است، گفت: متراژ این اراضی ملی ۳ هزار و ۲۴۹ هکتار در سطح استان اصفهان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی استان اصفهان با حمایت دستگاه قضائی هیچ مماشاتی با زمین خواران ندارد و تصرف اراضی ملی به هر بهانه‌ای که صورت گرفته باشد نتیجه‌ای غیر از تعقیب قضائی و محکومیت کیفری و قلع و قمع و زیان ناشی از آن برای متصرفان به همراه نخواهد داشت.‌

اخبار مرتبط:
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت
طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است