کد خبر : 279817
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۷ - 10:56
دسته‌بندی : دسته‌بندی نشده
چاپ

عوامل موثر بر قیمت سیم کارت ۰۹۱۲

خرید سیم کارت 0912 مانند خرید هر کالای دیگری، به عوامل مختلفی بستگی دارد که توجه به آنها می‌تواند به اشخاص کمک کند تا خریدی مناسب‌ و ارزان‌تری را تجربه کنند.

عوامل موثر بر قیمت سیم کارت ۰۹۱۲

همراه اول، محبوب‌ترین اپراتور کشور عرضه کننده سیم کارت ۰۹۱۲ است. اما در حال حاضر دیگر خطی با این پیش‌شماره از طرف این شرکت عرضه نمی‌شود.

البته برخی از خطوط رند و لاکچری این پیش‌شماره از طریق سامانه فروشگاهی این شرکت در حال فروش است اما به صورت کلی تنها فروشندگان معتبر در تهران و سایر استان‌ها هستند که این خط معتبر را ارائه می‌کنند.

چرا سیم کارت ۰۹۱۲ پرطرفدار است و چه تفاوتی با بقیه پیش‌شماره‌ها دارد؟

هرچه خط قدیمی تر = با اعتبارتر

این جمله‌ای است که فروشندگان این پیش‌شماره می‌گویند و طبیعی است که اعتبار، نقش مهمی در کسب‌وکار و برندینگ شخصی ایفا می‌کند.

بنابراین اگر در فکر کسبِ اعتبار برای بیزینس خود هستید و یا به برندینگ شخصی اهمیت ویژه‌ای می‌دهید، تهیه این خط یکی از مواردی است که باید در نظر بگیرید.

در این مطلب قرار است در مورد فاکتورهای تاثیرگذار بر قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ صحبت کنیم. 

در ابتدا به چند سوال در مورد این شماره پاسخ می‌دهیم که میان افرادی که به دنبال خرید این پیش‌شماره خاص هستند متداول است…

آیا سیم کارت ۰۹۱۲ اعتباری وجود دارد؟

باید بگوییم این پیش‌شماره فقط و فقط به صورت دائمی عرضه شده و نوع اعتباری ندارد.

سیم کارت ۰۹۱۲ مال کجاست؟

این پیش‌شماره برای استان‌های تهران، البرز، قزوین، زنجان، سمنان و قم است اما در استان تهران بیشتر مورد معامله قرار می‌گیرد.

پارامترهای موثر بر قیمت خط ۰۹۱۲

قیمت خطوط با پیش‌شماره ۰۹۱۲ توسط چندین عامل تعیین می‌شود که هر کدام نقش خودشان را دارند و برای خرید سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان کافیست با این پارامترها بازی کنید. این فاکتورها معمولا متغیر هستند و هر کدام تاثیر خود را در قیمت تمام شده دارند.

این موارد شامل گزینه‌های زیر هستند:

  • مرغوبیت
  • نوع کارکرد
  • عدد کد 

مرغوبیت سیم کارت ۰۹۱۲ چیست و چه تاثیری در قیمت خط دارد؟

خطوط بر اساس مرغوبیت به ۲ دسته تقسیم می شوند که شامل رند و غیر رند {معمولی} می باشند. بر اساس میزان رندی؛ قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد. هرچه میزان رندی بیشتر باشد، نرخ شماره بیشتر می‌شود. انواع سیم کارت رند عبارت است از:

  • رند آینه‌ای
  • رند پله‌ای از اول و آخر
  • رند ترازویی
  • رند از اول یا از آخر
  • رند تاریخ تولدی
  • رند تکرار پیش شماره
  • رند تکرار ۲ رقم یکی ، رند جفت جفت یا رند سه جفت
  • رند ده دهی ، صد صدی ، هزاری، میلیونی
  • و ….

آیا سیم کارت ۰۹۱۲ کارکرده ارزان‌تر است؟

اگر از من بپرسید نوع کارکرد سیم کارت ۰۹۱۲ چه تاثیری در قیمت دارد، جواب من این است: در صورتی که به دنبال خرید خط ۰۹۱۲ ارزان هستید حتما از نوع کارکرده تهیه کنید.

خطوط ۰۹۱۲ از نظر کارکرد به ۳ دسته صفر، در حد صفر و کارکرده تقسیم می‌شوند. هرچه میزان کارکرد کمتر باشد، هزینه بیشتری برای سفارش این سیمکارت طلایی می‌پردازید.

تهیه نوع صفر آن گزینه مناسبی است زیرا در صورت خرید نوع دست دوم تا مدتی باید پاسخگوی تماس‌های صاحب قبلی باشید اما نوع کم کارکرد آن این دردسرها را ندارد.

در هر صورت یا باید هزینه بیشتری بدهید و نوع صفر آن را تهیه کنید و یا مشکلات خطوط کارکرده را به جان بخرید.

و اما کد سیم کارت که مهم‌ترین دغدغه هر فردی برای خرید این شماره است.

کد سیم کارت ۰۹۱۲ چیست و چه تاثیری در قیمت دارد؟

به اولین رقم بعد از پیش‌شماره، کد آن سیم کارت می‌گویند. برای مثال کدِ شماره ***۰۹۱۲۱۲۰۰ از نوع ۱ است.

خطوط این پیش‌شماره جذاب از عدد ۰ تا ۹ کد بندی شده‌اند. گران‌ترین کد مربوط به عدد ۱ است و ارزان ترین کد مربوط به اعداد ۰ و ۹ هستند.

بنابراین اگر می‌خواهید سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان تهیه کنید، یک ترفند این است که به سراغ کدهای جدیدتر { ۰ و ۹ } بروید.

کدها به ترتیب از ۱ تا ۸ در بازار خرید و فروش سیم کارت عرضه شده و از ۱ گران‌ترین و ۸ ارزان ترین مرتب شده‌اند. دو کد ۰ و ۹ در ادامه ارائه شده که جدیدتر و جزء ارزان ترین‌ها می باشند.

اگر شما می‌خواهید این پیش‌شماره را با قیمت کمتری تهیه کنید کافیست یک خط غیر رند و کارکرده و با یکی از خطوط ۰ یا ۹ را بخرید. البته کد ۹ از ۰ نیز ارزان تر است.

میزان عرضه و تقاضا چه تاثیری در معاملات سیم کارت ایفا می‌کند؟

همانطور که در بقیه صنف‌ها میزان عرضه و تقاضا در قیمت تمام شده کالا تاثیر دارد، در بازار سیم کارت همراه اول نیز به همین شکل است.

هرچه میزارن تقاضا بیشتر باشد قیمت آن سیم کارت نیز بیشتر می شود. به طور نرمال می توان گفت که تقاضا برای خطوط قدیمی‌تر که اعتبار بیشتری در عموم دارند بیشتر است.

با وجود قیمت‌های بالای این پیش شماره می‌توان یکی از آنها را خرید؟ راه‌حل، خرید سیم کارت ۰۹۱۲ اقساطی است. چگونه؟

بسیاری از فروشندگان معتبر در تهران و سایر استان‌ها این پیش‌شماره را به صورت قسطی می‌فروشند و شما می‌توانید با پرداخت مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت آن را تهیه و پس از پرداخت آخرین قسط ماهیانه خود، آن را به نامتان بزنید.

فروشندگان معتبر سیم کارت ۰۹۱۲ را از کجا پیدا کنیم؟

با مراجعه به سایت‌هایی مانند سیم خان به آدرس https;//simkhan.ir می‌توانید با این فروشندگان آشنا شوید. لیست خطوط آنها را مشاهده و برای سفارش این خط محبوب و پرطرفدار با آنها در تماس باشید.

در نظر داشته باشید که این خط را حتما از یک فروشنده معتبر که دارای قیمت معقولی می باشد تهیه کنید.

اخبار مرتبط:
بهترین دکتر بیماری‌های مقعدی در تهران و کرج
بهترین دکتر بیماری‌های مقعدی در تهران و کرج

بیماری‌های مقعدی یا نشیمنگاهی از جمله عارضه‌هایی هستند که در بسیاری از افراد دیده می‌شوند. از جمله بیماری‌های مقعدی می‌توان به بواسیر، شقاق، آبسه مقعدی، فیستول مقعدی و کیست مویی اشاره کرد. این بیماری‌ها نیازمند درمان هستند؛ زیرا عدم درمان آنها می‌تواند باعث مشکلات بسیاری برای فرد گردد و زندگی روزانه او را با اختلال مواجه سازد.

بهترین شیرآلات صنعتی نفت و گاز
بهترین شیرآلات صنعتی نفت و گاز

صنعت نفت و گاز به‌عنوان یکی از پایه‌های اقتصاد جهانی، نیازمند تجهیزات و ملزوماتی است که بتوانند در شرایط سخت و فشارهای بالا به‌خوبی عمل کنند. یکی از این تجهیزات حیاتی، شیرآلات صنعتی هستند که نقش مهمی در کنترل و مدیریت جریان سیالات در سیستم‌های مختلف ایفا می‌کنند.

عباس عبدی: زاکانی در انتخابات نقش پیش مرگ را بازی می‌کرد
عباس عبدی: زاکانی در انتخابات نقش پیش مرگ را بازی می‌کرد

یکی از بدترین اشتباهات سیاسی که مرتکب می‌شویم، کوشش برای یکدست شدن است. به غلط گمان می‌کنیم که اگر ما یکدست باشیم خیلی هماهنگ و بدون تنش کار خواهیم کرد و تصمیم خواهیم گرفت و همه امور در روال درستی قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است