کد خبر : 279400
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۵ - 01:40
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان خبرداد؛

بازگشت آلاینده‌ها به آسمان اصفهان از اواخر هفته

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از غبار آلود شدن هوا در مناطق مرکزی و صنعتی استان از روز چهارشنبه ۲۷ دی خبرداد.

بازگشت آلاینده‌ها به آسمان اصفهان از اواخر هفته

به گزارش سایت خبری مدارا؛ مینا معتمدی اظهار داشت: گذر امواج متناوب از فراز استان تا روز سه شنبه ادامه دارد و طی این مدت ناپایداری‌هایی به شکل افزایش ابر، وزش باد شدید و توفان لحظه‌ای، گاهی همراه با گرد و خاک به ویژه در مناطق مستعد شرقی پیش‌بینی می‌شود.

به نوشته مهر؛ به گفته وی، در نواحی مستعد غربی و جنوبی استان نیز بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه روزهای سه شنبه و چهار شنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری و برخی ساعات وزش باد پیش بینی می‌شود، گفت: روز چهارشنبه در شهر اصفهان و مناطق صنعتی در برخی ساعات غبار محلی وجود خواهد داشت.

معتمدی با بیان اینکه کمینه دمای هوا در بیشتر مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا ۲ درجه افزایش می‌یابد، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خور و بیابانک با بیشینه دمای ۲۴ درجه سلسیوس بالای صفر و میمه و شاهین شهر با چهار درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان خواهند بود.

اخبار مرتبط:
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد
مرکز جامع بازتوانی معتادان در محمودآباد اصفهان بازگشایی شد

نخستین مرکز الگوی جامع «بازتوانی معتادان» کشور در محمودآباد اصفهان پس از یک و نیم سال تعطیلی بازگشایی شد.

۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد
۱۲ کیلومتر حفاظ بتنی در محورهای شریانی اصفهان نصب شد

رییس اداره ایمنی راه و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اصفهان گفت: ۱۲ کیلومتر حفاظ میانی بتنی(نیوجرسی) و تجهیزات روشنایی در راستای ارتقای ایمنی محورهای دوطرفه استان از سال گذشته تا کنون نصب شده است یا در مرحله اجرا قرار دارد.

افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان
افزایش آمار محبوس شدن در آسانسور در اصفهان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: محبوس شدن در آسانسور در هفته گذشته بیشترین افزایش موارد محبوسی در اماکن بسته را به خود اختصاص داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است