کد خبر : 279038
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ - 10:45
دسته‌بندی : اجتماعی
چاپ

هَمسرم زیاد پارتی می‌رود، طلاق می‌خواهم

ما در یک پارتی با هم آشنا شدیم و بعد ازدواج کردیم. خیلی زود هم صاحب بچه شدیم اما من فکر نمی‌کردم رویا باز هم به این کارها ادامه دهد. من از صبح تا شب کار می‌کنم که او زندگی راحتی داشته باشد اما وقتی شب به خانه می‌آیم حتی یک نفر نیست که جواب سلام من را بدهد. بچه را هم می‌گذارد پیش مادرش و می‌رود.؟

هَمسرم زیاد پارتی می‌رود، طلاق می‌خواهم

به گزارش سایت خبری مدارا؛ سایت جنایی نوشت: هادی تصمیم دارد از همسرش جدا شود. او مدت‌هاست خانه را ترک کرده و منتظر رأی دادگاه است تا فرزندش را هم بردارد و برود.

هادی از دلیل این طلاق می‌گوید:

*چرا قصد جدایی داری؟

دیگر طاقتی برای ادامه این زندگی ندارم. رویا خودش خواست زندگی ما به اینجا کشیده شود. من عاشقش بودم.

*همسرت چه کرده که درخواست طلاق داده‌ای؟

او حداقل‌های یک زندگی متاهلی را هم رعایت نمی‌کند و زندگی سختی برایم درست کرده‌ است. هیچ زنی هر شب پارتی نمی‌رود. هیچ زن متاهلی شب‌ها ۱۲ شب به خانه نمی‌آید. از این وضعیت خسته شده‌ام.

*وقتی با او ازدواج کردی هم همین‌طور بود؟

ما در یک پارتی با هم آشنا شدیم و بعد ازدواج کردیم. خیلی زود هم صاحب بچه شدیم اما من فکر نمی‌کردم رویا باز هم به این کارها ادامه دهد. من از صبح تا شب کار می‌کنم که او زندگی راحتی داشته باشد اما وقتی شب به خانه می‌آیم حتی یک نفر نیست که جواب سلام من را بدهد. بچه را هم می‌گذارد پیش مادرش و می‌رود.

*همسرت هم به این جدایی راضی است؟

راضی نیست، می‌گوید اگر می‌خواهم طلاقش بدهم باید مهریه را هم بدهم. من هم قبول کردم خانه را به جای مهریه بدهم و بچه‌ام را بردارم و بروم.

*چطور می‌خواهی بچه را بزرگ کنی؟

می‌دانم خیلی سخت است اما مادری که آداب مادری نداند نمی‌تواند از بچه مراقبت کند و زندگی سختی برای بچه درست می‌کند. چند ماه قبل در روی بچه قفل شده‌ و بچه تنها مانده بود. آن‌قدر ترسیده بود که شب‌ادراری گرفته ‌است.

*پیش مشاور رفته‌اید؟

رویا هیچ اشتباهی را قبول نمی‌کند. او می‌گوید به خاطر من و بچه حاضر نیست گذشت کند. من هم چاره‌ای ندارم جز طلاق. بچه را با خودم می‌برم، با خواهرم صحبت کرده‌ام، از او کمک می‌گیرم و با هم بچه را بزرگ می‌کنیم؛ اما دیگر این رابطه تمام شده‌ است.

*یعنی راهی جز طلاق نیست؟

نه. واقعاً دیگر راهی نیست. رویا پشیمان هم شود او را نمی‌بخشم.

اخبار مرتبط:
روایت مَردم منطقه جنگلی دیزمار و روستای اوزی و پیر داوود از سانحه
روایت مَردم منطقه جنگلی دیزمار و روستای اوزی و پیر داوود از سانحه

ایرنا نوشت: براساس گزارش‌هایی که اهالی روستا‌های اطراف محل بروز حادثه داده اند، هلیکوپتر حامل رییس جمهور و همراهانش در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شده است. ️اهالی این منطقه که در شمال ورزقان در استان آذربایجان شرقی قرار دارد گفته‌اند که ساعتی پیش صدا‌هایی در این منطقه شنیده شده است.

دید افقی در محل سانحه بالگرد رئیسی کمتر از ۵ متر است
دید افقی در محل سانحه بالگرد رئیسی کمتر از ۵ متر است

فارس نوشت: گروه‌های امدادی و جست‌وجوگر درحال تلاش برای یافتن هلی‌کوپتر حامل رئیس‌جمهور هستند.جستجو تیم‌های امدادی در حوالی معدن مس سنگون ادامه دارد.

در محل سانحه بالگرد رئیسی تخته سنگ‌هایی با ارتفاع بیش از ۷۰ متر قرار دارند
در محل سانحه بالگرد رئیسی تخته سنگ‌هایی با ارتفاع بیش از ۷۰ متر قرار دارند

منطقه وقوع سانحه از مناطق صعب العبور است و امکان تردد به صورت خودرویی وجود ندارد و همین مساله نیروهای امدادی را با دشواری‌هایی روبرو کرده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است