کد خبر : 279033
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۳ - 11:51
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای ایجاد، راه اندازی و پایدارسازی ۱۰ هزار و ۵۸۰ طرح از مشاغل مددجویان، بالغ بر یک و دو دهم همت تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت شده است.

پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال به مددجویان کمیته امداد استان اصفهان

به گزارش سایت خبری مدارا؛ احمد رضایی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با تاکید براینکه مساله اشتغال در صدر برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد، اظهار داشت: با همراهی بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات و دستگاه هایی همچون فنی و حرفه ای در ارائه گواهی مهارت، بسترهای لازم برای ورود مددجویان به عرصه اشتغال فراهم می شود.

به نوشته فارس؛ وی با بیان اینکه در این مدت اعتباری بالغ بر یک و دو دهم همت برای اشتغال مددجویان تحت حمایت، تسهیلات پرداخت شده است، ادامه داد: متقاضیان دریافت وام اشتغال در ۵ دهک پایین درآمدی جامعه نیز، با داشتن شرایطی از جمله سرپرست خانواده، عدم بیمه اجباری و ارائه جواز شغلی معتبر می‌توانند نسبت به ارائه درخواست تسهیلات اقدام تا سایر مراحل آن و تایید ناظر طرح انجام پذیرد.

رضایی همچنین به دو مسیر مهم برای ایجاد و پایدارسازی مشاغل اشاره کرد و افزود: با شناسایی شرکت‌هایی که می توانند از طریق زنجیره های تولید زمینه اشتغال را فراهم کنند و از طرفی برای پشتیبانی از فروش محصولات و تولیدات مددجویان، در بستر فضای مجازی، ارتباطات خوبی برقرار شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان بیشترین اشتغال مددجویی را در زمینه مشاغل خدماتی عنوان کرد و گفت: در این مدت ۵ هزار و ۳۷۱ مددجو در زمینه مشاغل خدماتی، هزار و ۶۵۵ نفر در زمینه فرش و گلیم و صنایع دستی و هزار و ۶۳۴ مورد در حوزه پرورش دام، طیور، آبزیان و زنبورداری همچنین هزار و۹۲۰ فرصت شغلی در زمینه حمل و نقل و صنعت، ایجاد شده است.

اخبار مرتبط:
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش‌های رگباری پنجشنبه در اصفهان پیش بینی شده و از این رو دستگاه‌های امدادی در حالت آماده باش هستند.

کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند

فرماندار اصفهان گفت: کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر، ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می‌کنند.

ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از این مبلغ از محل اعتبارات ملی تأمین شده و برای ایمن‌سازی به ۱۰ برابر این اعتبار نیاز داریم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است