کد خبر : 278289
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۸ - 09:13
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

محموله ۴ کیلویی شیشه در اصفهان زمین‌گیر شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف محموله 4 کیلویی شیشه حین ورود به شهر اصفهان خبر داد.

محموله ۴ کیلویی شیشه در اصفهان زمین‌گیر شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ احمد نیکبخت، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار کرد: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اقدامات اطلاعاتی و رصد هوشمندانه خود از انتقال یک محموله افیونی به استان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

به نوشته فارس؛ وی افزود: ماموران حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۷ مشکوک و آن را متوقف کردند.

نیکبخت عنوان کرد: در این عملیات در بازرسی صورت گرفته از خودرو ۴ کیلوگرم شیشه کشف و ۲ سرنشین آن نیز دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و مشارکت مردم در شناسایی و دستگیری قاچاقچیان، خرده فروشان و معتادان متجاهر گفت: از شهروندان می‌خواهیم اخبار، اطلاعات و گزارش‌های خود از محل های توزیع و مصرف مواد مخدر را از طریق شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و همچنین ستاد خبری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به شماره ۲۱۸۲۵۴۶۲ اطلاع رسانی کنند تا در اسرع برای برخورد با این گونه موارد برنامه‌ریزی و طرح‌ها و عملیات لازم اجرایی شود.

اخبار مرتبط:
هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی
هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های همرفتی که از ظهر چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز می‌شود، هشدار سطح زرد صادر کرد.

تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی این کلان‌شهر را تشریح کرد.

آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از پایش کامل بناها و محورهای تاریخی کاشان پس از وقوع سیل اخیر در این شهرستان خبر داد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است