کد خبر : 277587
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - 11:32
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

رئیس کل دادگستری اصفهان: دستگاه قضائی از تولید و اشتغال حمایت می‌کند

رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: دستگاه قضائی از تولید و اشتغال از طریق ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان اصفهان حمایت می‌کند.

رئیس کل دادگستری اصفهان: دستگاه قضائی از تولید و اشتغال حمایت می‌کند

به گزارش سایت خبری مدارا؛ حجت‌الاسلام اسداله جعفری، رئیس کل دادگستری و رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی استان اصفهان در بازدید از یکی از واحد‌های صنعتی در شهرک صنعتی جی اظهارداشت: مدیران و کارکنان مجموعه تولیدی صنعتی چدن‌ با دانش، تلاش و کار جهادی در چهار دهه گذشته، به‌رغم وجود تحریم‌های ناعادلانه توانستند نقش به‌سزایی در چرخه تولید کشور ایفا کرده و محصولات تولیدی خود را در بازار‌های داخلی و بین‌المللی عرضه کنند.

به نوشته فارس؛ وی بر حمایت دستگاه قضائی از تولید و اشتغال از طریق ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان اصفهان تاکید کرد و گفت: با هماهنگی هایی که بین ستاد اقتصاد مقاومتی با ستاد تسهیل استانداری وجود دارد گزارش های واصله از واحدهای تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی بررسی، سپس استعلامات لازم در این خصوص اخذ می‌شود، پس از آن نشستی با مدیران واحد تولیدی و در صورت نیاز مسؤولان ادارات یا بانک‌های مرتبط برگزار و در نهایت مصوباتی برای رفع موانع تولید در آن واحد تولیدی تصویب می‌شود.

جعفری خاطرنشان کرد: تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی معطوف تصویب مصوباتی است که قابلیت عملی شدن دارد و دبیرخانه ستاد نیز تا اجرای کامل این مصوبات، پیگیری‌های مستمر به‌عمل می‌آورد.

اخبار مرتبط:
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش‌های رگباری پنجشنبه در اصفهان پیش بینی شده و از این رو دستگاه‌های امدادی در حالت آماده باش هستند.

کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند

فرماندار اصفهان گفت: کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر، ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می‌کنند.

ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از این مبلغ از محل اعتبارات ملی تأمین شده و برای ایمن‌سازی به ۱۰ برابر این اعتبار نیاز داریم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است