کد خبر : 276857
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - 09:57
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

بولینگ و بیلیارد اصفهان بر سکوی نخست کشور قرار گرفت

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان گفت: امسال در دوره مدیریتی جدید و با تکیه بر توان جوانان انقلابی و متعهد اصفهانی برای اولین بار در کشور رتبه‌ی نخست را به دست آوردیم.

بولینگ و بیلیارد اصفهان بر سکوی نخست کشور قرار گرفت

به گزارش سایت خبری مدارا؛ امیرحسین صمدانی در رابطه با ارتقای نردبانی رتبه هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در کشور، اظهار کرد: زمانی که کار را آغاز کردیم و در دوره مدیریتی جدید و با تکیه بر توان جوانان انقلابی و متعهد اصفهانی توانستیم در سال ۱۴۰۰، ۱۶ پله صعود کنیم و رتبه‌ی چهارم کشور را کسب کنیم.

به نوشته مهر؛وی ادامه داد: متأسفانه در سال ۱۳۹۹ رتبه هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان بیستم کشور بود، اما امسال توانستیم به همت جامعه‌ی بولینگ و بیلیارد برای اولین بار در کشور رتبه‌ی نخست را به دست آوریم.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد و بولس استان اصفهان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و خط‌مشی، پیشرفت و توسعه در رشته‌های زیرمجموعه تداوم خواهد یافت و نگاه فرهنگی در ورزش‌های زیر مجموعه بیش از پیش طنین‌انداز خواهد شد.

وی همچنین گفت: این افتخارآفرینی موجب امیدآفرینی این جامعه‌ی بزرگ شده است و موجب حیرت بدخواهان این رشته‌ی ورزشی شده است.

صمدانی در ادامه بر حفظ شرایط موجود تاکید و گفت: باحمایت فدراسیون و همکاری اداره کل ورزش و جوانان قطعاً تلاش خواهیم کرد این رشد و تعالی را حفظ کنیم.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ ورزش‌های بیلیاردی کشور ضمن اشاره به برنامه‌های فرهنگی شاخص اجرا شده توسط این هیئت در سطح استان، تصریح کرد: علی‌رغم مشکلاتی که در گذشته وجود داشته است در اجرای فرهنگ‌سازی مناسب و ترویج ورزش در فضای سالم با استفاده از ظرفیت‌های قانونی عمل خواهیم کرد.

اخبار مرتبط:
تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان
تزریق ۲,۹۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای حمل‌ونقل اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات موارد مطرح شده در جلسه این هفته کمیسیون تلفیق شورای اسلامی این کلان‌شهر را تشریح کرد.

آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از پایش کامل بناها و محورهای تاریخی کاشان پس از وقوع سیل اخیر در این شهرستان خبر داد.

شاخص مرگ مادران باردار در اصفهان کاهش یافت
شاخص مرگ مادران باردار در اصفهان کاهش یافت

مدیر گروه سلامت و جوانی جمعیت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: شاخص مرگ مادران باردار در این استان با ارائه مراقبت‌ها و خدمات بهداشتی و درمانی، در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ کاهش یافت.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است