کد خبر : 276472
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۶ - 08:39
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

وزیر کشور: از ایده‌های شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت شود

وزیر کشور در بازدید از دستاوردهای مدیریت بحران اصفهان در نمایشگاه ایران قوی دستور تشکیل جلسه هماهنگی در سازمان مدیریت بحران برای حمایت از ایده‌ها و طرح‌های ابداع شده توسط شرکت‌های دانش بنیان را صادر کرد.

وزیر کشور: از ایده‌های شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ احمد وحیدی، وزیر کشور و نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از دستاوردهای استان اصفهان و شرکت‌های دانش بنیان در دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران بازدید کردند.

به نوشته فارس؛ مدیریت بحران استان اصفهان با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان و فراخوان اعلام شده با ارائه دستاوردهای جدید و ابداعی تعدادی از شرکت‌های دانش بنیان، شرکت‌های گاز، توزیع برق و آب و فاضلاب استان در این نمایشگاه حضور یافتند.

در جریان بازدید وزیر کشور از دستاوردهای مدیریت بحران استان اصفهان، منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ضمن بیان مشکلات استان در زمینه آلودگی هوا، فرونشست زمین، کم آبی و خشکسالی و گزارش اقدامات انجام شده خواستار تخصیص اعتبارات مورد نیاز به استان برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، استانداردسازی صنایع، اجرای طرح‌های تامین آب و احیای رودخانه زاینده‌رود و کنترل اثرات فرونشست زمین شد.

شیشه‌فروش گزارشی از توانمندی و ظرفیت‌های علمی و اجرایی و فناوری‌های نوین شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌های استان در رفع مشکلات ناشی از وقوع حواث و پیشگیری از تشدید آثار مخاطرات ارائه کرد.

وزیر کشور ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در استان اصفهان در ارائه دستاوردهای نوین و استفاده از ظرفیت‌های علمی و فناوری در حوزه مدیریت بحران بر ضرورت حمایت از طرح‌های ابداعی ارائه شده در نمایشگاه توسط شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و دستور تشکیل جلسه هماهنگی در سازمان مدیریت بحران برای حمایت از ایده‌ها و طرح‌های ابداع شده توسط شرکت‌های دانش بنیان را صادر کرد.

در این نمایشگاه سامانه مسافریار برای اطلاع‌رسانی برخط از وقایع و هشدارهای هواشناسی و در راستای پیشگیری از وقوع حوادث به مسافران به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی رونمایی شد.

در این بازدید فناوری‌های نوین ارائه شده توسط شرکت‌های دانش بنیان و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران استان اصفهان در بخش‌های بازسازی و رفع خطر از شبکه‌های آب و فاضلاب، تولید لاینر، تعیین برخط دبی جریان آب و فاصلاب در شبکه‌ها، پاکسازی سریع و رفع گرفتگی شبکه‌ها، دستگاه‌های نشت یاب، تصفیه آب و سیستم‌های آب شیرین کن، تولید لوله‌های چدن نشکن انتقال آب و پساب، تولید پایه‌های برق و روشنایی نشکن، تهیه سامانه‌های بر خط هواشناسی کشاورزی با اطلاع‌ر‌سانی به موقع از سرمازدگی در باغات، دستگاه‌های ضدعفونی پساب در گلخانه‌ها، ابداع سامانه‌های حفاطت شبکه‌های برق و طراحی و تولید کنتورهای هوشمند اولتراسونیک گاز در قالب غرفه‌های نمایشگاهی ارائه شد.

این نمایشگاه همزمان با هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی از تاریخ ۴ الی ۶ دی ماه در مصلای تهران برای بازدید عموم دایر است.

اخبار مرتبط:
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری استان اصفهان است.

قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است
قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت در برنامه صندوق ذخیره فرهنگیان است

مسؤول صندوق ذخیره فرهنگیان استان اصفهان گفت: ایجاد قرارگاه تولید مسکن ارزان‌قیمت برای فرهنگیان در صندوق ذخیره از برنامه‌های این صندوق است.

اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است
اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت و دفاع از نظام استانی برخوردار است

رییس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: در همه جلسات کشوری آن جا که اصفهان را برخوردار می‌نامند، یادآور شدم که اصفهان در غیرت، مدیریت، خلاقیت، تقدیم شهدا و دفاع از نظام برخوردار است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است