کد خبر : 276281
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۴ - 23:30
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

اعتبار لازم برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل اصفهان تأمین شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وزیر کشور خواست تا اعتبار لازم برای نوسازی ناوگان حمل و نقل اصفهان را تأمین کند.

اعتبار لازم برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل اصفهان تأمین شود

به گزارش سایت خبری مدارا؛ احمد وحیدی، وزیر کشور و محمدحسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور عصر دوشنبه از دستاوردهای استان اصفهان و شرکت‌های دانش‌بنیان در دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی در محل مصلای امام خمینی تهران بازدید کردند.

به نوشته مهر؛ در این بازدید وزیر کشور با فناوری‌های نوین ارائه شده توسط شرکت‌های دانش‌بنیان و تعدادی ازدستگاه‌های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران استان اصفهان در بخش‌های بازسازی و رفع خطر از شبکه‌های آب و فاضلاب، تولید لاینر تعیین برخط دبی جریان آب و فاضلاب در شبکه‌ها، پاکسازی سریع و رفع گرفتگی شبکه‌ها، دستگاه‌های نشت یاب، تصفیه آب و سیستم‌های آب شیرین کن، تولید لوله‌های چدن نشکن انتقال آب و پساب، تولید پایه‌های برق و روشنایی نشکن، تهیه سامانه‌های برخط هواشناسی کشاورزی با اطلاع‌رسانی بموقع از سرمازدگی در باغات، دستگاه‌های ضدعفونی پساب در گلخانه‌ها، ابداع سامانه‌های حفاظت شبکه‌های برق، طراحی و تولید کنتورهای هوشمند اولتراسونیک گاز در قالب غرفه‌های نمایشگاهی آشنا شدند.

منصور شیشه‌فروش در جریان این بازدید ضمن بیان مشکلات استان در زمینه آلودگی هوا، فرونشست زمین، کم آبی و خشکسالی و گزارش اقدامات انجام شده اظهار کرد: ضروری است اعتبارات مورد نیاز به استان اصفهان برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، استانداردسازی صنایع، اجرای طرح‌های تأمین آب و احیای رودخانه زاینده رود و کنترل اثرات فرونشست زمین تأمین شود.

وی همچنین گزارشی از توانمندی و ظرفیت‌های علمی و اجرایی و فناوری‌های نوین شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌های استان در رفع مشکلات ناشی از وقوع حوادث و پیشگیری از تشدید آثار مخاطرات ارائه کرد.

احمد وحیدی نیز در این بازدید ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده در استان اصفهان در ارائه دستاوردهای نوین و استفاده از ظرفیت‌های علمی و فناوری در حوزه مدیریت بحران اظهار کرد: حمایت از طرح‌های ابداعی ارائه شده در نمایشگاه توسط شرکت‌های دانش بنیان امری ضروری است.

وی در ادامه دستور تشکیل جلسه هماهنگی در سازمان مدیریت بحران برای حمایت از ایده‌ها و طرح‌های ابداع شده توسط شرکتهای دانش بنیان را صادر کرد.

گفتنی است این نمایشگاه همزمان با هفته ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی از تاریخ ۴ الی ۶ دی ماه در مصلای تهران برای بازدید عموم دایر است.

اخبار مرتبط:
زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد

رییس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان از احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز
آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: کار تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی به همت خیر مدرسه‌ساز حاج حمیدرضا سلامتیان در اصفهان آغاز شد.

چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند
چهارهزار نفر در اردستان مبتلا به دیابت هستند

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: نزدیک به چهار هزار نفر در شهرستان اردستان مبتلا به بیماری دیابت هستند که ضرورت دارد به این مهم توجه شود.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است