کد خبر : 275936
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - 23:54
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

شرایط تردد در محورهای غربی و جنوبی اصفهان زمستانی شد

رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه در محورهای جنوب و غرب استان به صورت مقطعی شاهد نزولات آسمانی هستیم، مردم در صورت ضرورت برای سفر به محورهای مذکور، حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

شرایط تردد در محورهای غربی و جنوبی اصفهان زمستانی شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ علی مولوی، رئیس پلیس راه استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه محورهای جنوب استان (شهرستان سمیرم) و محورهای غرب استان (شهرستان فریدن) به صورت مقطعی شاهد نزولات آسمانی هستیم، مردم در صورت ضرورت برای سفر به محورهای مذکور، حتما تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

به نوشته فارس؛ وی افزود: قبل از شروع حرکت به سمت شهرستان‌های سردسیر استان، ضمن اطلاع از وضعیت جوی و وضعیت راه‌ها، تدابیر لازم را پیش‌بینی کنند تا در طول مسیر با مشکلی مواجه نشوند.

مولوی با اشاره به آغاز طرح زمستانه پلیس راه استان از ۲۰ آذر ماه گفت: همکاران ما در محورهای برون شهری آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند و همکاری رانندگان با عوامل پلیس و راهداران تلاشگر می‌تواند از بروز مشکلات در سطح جاده ها جلوگیری کند.

بر اساس اطلاعات مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان اصفهان محورهای خوانسار – دامنه و سمیرم -شهرضا بر اثر بارش برف لغزنده است.

بارش باران نیز در محورهای داران – الیگودرز، داران – دامنه، چادگان – چلگرد، چادگان – داران، سمیرم – یاسوج، سمیرم – شهرضا منجر به لغزندگی شده است و در حال حاضر همه محورهای فریدونشهر لغزنده است.

اخبار مرتبط:
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما
دمای ۲۰ شهراصفهان بالای ۴۰ درجه است/پیش‌بینی افزایش۲ درجه‌ای دما

کارشناس مسؤول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای ۲۰ شهر استان اصفهان بالای ۴۰ درجه سانتی‌گراد ثبت شده و طی ۲۴ ساعت آینده نیز شاهد افزایش ۲ درجه‌ای دمای هوا هستیم.

۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت
۲ حادثه ترافیکی در اصفهان ۱۳ مصدوم داشت

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: ۲ حادثه ترافیکی امروز در استان اصفهان ۱۳ مصدوم داشت.

طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت
طرح ملی مسکن به ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید اصفهان اختصاص یافت

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از اختصاص طرح نهضت ملی مسکن به بیش از ۲۸ هزار متقاضی در شهرهای جدید استان (بهارستان، فولادشهر و مجلسی) خبرداد.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است