کد خبر : 275808
انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ - 11:24
دسته‌بندی : برگزیده ها، فرهنگی
چاپ

کیهان: سریال گناه فرشته به قتل های زنجیره‌ای اشاره می‌کند، سانسورش کنید

روزنامه حسین شریعتمداری بعد پخش قسمت اول سریال جدید شبکه نمایش خانگی، خواستار سانسور این سریال شد.

کیهان: سریال گناه فرشته به قتل های زنجیره‌ای اشاره می‌کند، سانسورش کنید

به گزارش سایت خبری مدارا؛ روزنامه کیهان بعد پخش قسمت اول سریال جدید شبکه نمایش خانگی، خواستار سانسور این سریال شد.

این روزنامه نوشت: شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از سریال‌های در حال انتشار شبکه نمایش خانگی برای دو تن از شخصیت‌های به قتل رسیده سریال، نام پروانه دختر داریوش را انتخاب کرده است.(پروانه نام همسر داریوش فروهر بوده است)

شاید این انتخاب عناوین سهوی به نظر برسد اما در ادامه این سریال که قسمت‌های آتی آن در هفته‌های آینده منتشر می‌شود، دستیار یکی از شخصیت‌های اصلی وقتی با قتل‌ها و مفقودشدن سایر کاراکترهای فیلم مواجه می‌شود، به یکی دیگر از شخصیت‌های فیلم یادآوری می‌کند «مگر شما داستان اتوبوس ارمنستان، پوینده و مختاری را برای من تعریف نکردید؟»(باز هم کنایه به قتل‌های زنجیره‌ای و دروغ‌های حاشیه‌ای مربوط به اتوبوس ارمنستان) یکی از شعارهای تبلیغاتی این سریال این است که «چهارده سال پیش باهات چیکار کردن؟!» با توجه به اینکه رخدادهای وقوع سریال با جزئیات فراوانی اشاره به سال ۱۴۰۲ دارد این پرسش یکی از شخصیت‌ها اشاره به سال ۸۸ دارد.

انتظار می‌رود نهادهای نظارتی مسئول نسبت به انتشار چنین قیدهای ضدامنیتی در محتواهای سریال‌های شبکه نمایش خانگی جلوگیری کنند.

اخبار مرتبط:
ایمانی، فعال اصولگرا: بنزین، گاز و آب و برق تقریباً در ایران مجانی‌اند
ایمانی، فعال اصولگرا: بنزین، گاز و آب و برق تقریباً در ایران مجانی‌اند

فعال سیاسی اصولگرا بدون توجه به وضعیت اقتصادی کشور معتقد است: برای حل مشکلات اقتصادی باید تصمیمات مهم گرفت که اینگونه تصمیمات جرئت بالایی می‌خواهد؛ از جمله افزایش نرخ حامل‌های انرژی از بنزین گرفته تا گاز و آب و برق. همه اینها در ایران تقریبا مجانی‌اند.

سردار رادان: اقدام انتظامی در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است
سردار رادان: اقدام انتظامی در مقابله با بی‌حجابی کاملاً قانونی است

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمن می‌خواهد ضد ارزش‌ها را ارزش نشان دهد و به ارزش‌ها خدشه وارد کند و این یعنی بدون سلاح از درون به ما حمله کرده است. ضد عملیات "وعده صادق" یعنی تهی کردن ما از درون که دشمنان با شدت بیشتری از قبل می‌خواهند آن را انجام دهند.

علیرضابیگی: قوه قضائیه باید به پرونده کاظم صدیقی رسیدگی کند
علیرضابیگی: قوه قضائیه باید به پرونده کاظم صدیقی رسیدگی کند

نماینده تبریز در مجلس گفت: در جامعه این‌گونه بحث می‌شود که چون آقای صدیقی بخشی از قوه قضائیه است در مورد ایشان دست به عصا راه می‌روند، حال موضوع نیت آقای صدیقی باید در یک محکمه قانونی مورد رسیدگی قرار بگیرد و برای مردم توضیح داده شود موضوع چه بوده است.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است