کد خبر : 275622
انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ - 09:15
دسته‌بندی : اصفهان
چاپ

از ابتدای سال جاری تاکنون؛

۸۷۷میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان اصفهانی پرداخت شد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام استان اصفهان گفت: با پرداخت ۸۷۷ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی، زمینه اشتغال مددجویان اصفهانی فراهم شده است.

۸۷۷میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان اصفهانی پرداخت شد

به گزارش سایت خبری مدارا؛ احمد رضایی با اشاره به اینکه پرداخت تسهیلات زمینه ساز اشتغال مددجویان است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۷ هزار و ۷۰۱ طرح، شرایط اشتغال مددجویان تحت حمایت فراهم شده است.

به نوشته مهر؛ وی با بیان اینکه برای این تعداد طرح، بالغ بر ۸۷۷ میلیارد و ۶۵۹ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان ارائه شده است، ادامه داد: در این مدت ادارات کمیته امداد منطقه دو اصفهان، شهرستان‌های فلاورجان و کاشان، بیشترین تعداد پرداخت تسهیلات در زمینه اشتغال به مددجویان را داشته‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان اصفهان به همکاری مطلوب بانک‌های عامل در خصوص پرداخت تسهیلات به مددجویان نیز اشاره داشت و افزود: بانک‌ها در ایجاد اشتغال برای مددجویان نقش مؤثری دارند و نباید از این ظرفیت غفلت کرد، چرا که همراهی و همکاری بانک‌ها موجب افزایش اشتغال و تسریع در امر توانمندسازی جامعه هدف شده است.

وی تسهیل در پرداخت وام را نشانگر اهمیت برنامه‌های توانمندسازی و توجه به اشتغال مددجویان دانست و گفت: نگاه این نهاد در استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی، همکاری و تعامل و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم با محوریت حفظ عزت و کرامت خانواده‌ها در مسیر توانمندسازی است.

اخبار مرتبط:
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی
بارش‌های رگباری پنجشنبه دراصفهان می‌بارد/آماده باش نیروهای امدادی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش‌های رگباری پنجشنبه در اصفهان پیش بینی شده و از این رو دستگاه‌های امدادی در حالت آماده باش هستند.

کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند
کارگران در سنگر کار و تولید نقش ارزنده در شکوه ایران دارند

فرماندار اصفهان گفت: کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر، ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ، سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می‌کنند.

ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان
ایمن‌سازی ۴۰۰ میلیارد تومانی نقاط حادثه‌خیز اصفهان

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: برای ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از این مبلغ از محل اعتبارات ملی تأمین شده و برای ایمن‌سازی به ۱۰ برابر این اعتبار نیاز داریم.

ارسال دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق محفوظ است